Teserere Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2013 Jeg liker filmer som fortsetter, og lurer på om det er noen jeg ikke har sett.. Jeg har sett: ringenes herre x-men gufaren twillight kill bill harry potter MIB fast & furious pirates of the caribbean istid shrek narnia Finnes det flere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2013 Indiana Jones. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2013 Ah, ja den har jeg også sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2013 V (den fra 80 tallet, ikke den nye tv serien) Back to the Future Omen Matrix Star Wars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2013 Den Stieg Larsson trilogien med Noomi. Arn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 3. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 Sett, sett, sett, sett, sett Hehe, dårlig hukommelse. Kanskje jeg skal se noen igjen! Edit: V har jeg ikke sett, men skeptisk til så gammel film Da bør den være bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 Jeg synes de er bra, men for meg er det mye nostalgi fra barndommen og. men smak er jo forskjellig. Noen synes tross alt at Titanic var en bra film. Edit: rettet en smily som ble feil. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 (endret) Speed Madagaskar Endret 3. Mars 2013 av Vimsan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 Änglagård 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 Death race Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 Smokey and the Bandit . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 3. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 Änglagård De vil jeg se! Speed Madagaskar Sett, sett Death race Sjekke trailer Smokey and the Bandit . Tror faktisk ikke jeg har sett de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 Miss secret agent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 Änglagård Jaaa de er så koselige! De fikk jeg lyst til å se nå...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 Alien triologien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 Resident Evil, hvis ikke den stod der, jeg bare skumma. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Underworld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Saw! Også finnes det en hel haug med Exorsisten (Eksorsisten?) filmer, som henger sammen. Om du er into that "shit". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 James Bond er kanskje så opplagt at man har glemt:-) Twin Peaks er både film, men var i hovedsak en genial serie som er fra 90 tallet og finns i dvdboks. Pink panther? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Twin Peaks er både film, men var i hovedsak en genial serie som er fra 90 tallet og finns i dvdboks. Pink panther? finnes det film?? Det har jeg ikke fått med meg! Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Jeg mener det var en prolog og så var det en film etterpå, "Fire walk with me " enten med eller uren Laura Palmer i tittelen, mener jeg. Jeg sjekker og kommer tilbake;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 (endret) Jeg finner det på indb.com viss du søker på "Twin Peaks " Jeg er på farten akkurat og krangler litt med mobilen, får ikke copy/paste akkurat nå:$ Twin Peaks er min all time favourite:-) Breaking Bad en annen ren tv serie da, ganske heftig og annerledes syns jeg:-) Edit: tilbake på PC-en. Twin Peaks "Fire Walk With me" (filmen): http://www.imdb.com/title/tt0105665/?ref_=fn_al_tt_1 Her er også tv-serien: http://www.imdb.com/title/tt0098936/?ref_=fn_al_tt_1 Og "breaking Bad" tv-serien: http://www.imdb.com/title/tt0903747/?ref_=sr_1 Kan anbefales Endret 4. Mars 2013 av 13de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts