Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Litt forsinket EFIT, men det skjedde iallefall noe hele dagen :D

Starter dagen / natten med å jobbe i baren på quiz..

Klokken 00.00

Litt misslykket MonkeyBrain (helte litt for fort) :icon_suspicious:

IMG_2197_zps0eaf2aab.jpg

Klokken 01.00

Ryddet og vasket

*Bilde mangler, se for dere glass skår, klut, vaskevann og en bar*

Klokken 02.00

Kjører hjem med EKSTREMT skitten rute.. Men gadd ikke stoppe for å hive spylervæske på ruten (Panseret mitt vil ikke åpne seg, venter på å få komme til på verksted)

IMG_2198_zpsb473dfca.jpg

Klokken 02.30 - 08.00

Full kubbings!

Klokken 08.00

Diskuterer litt med Bluey at nå er det på tide å stå opp, men han er vist ikke helt enig :aww:

IMG_2199_zps7e55380b.jpg

Klokken 09.00

Er jeg kommet meg på jobb, der jeg klarer å sette på kaffe uten å stenge tuten.. Kaffe litt overalt før jeg oppdaget det. :pinch:

IMG_2200_zps6862f16d.jpg

Klokken 10.00

Tegner jeg for å få tiden til å gå :geek:

IMG_2203_zpsc241f2bd.jpg

Klokken 11.00

Sitter jeg å titter litt på sprøyte tyller og slikt

IMG_2202_zps9f7faf04.jpg

Klokken 12.00

Spiser en EKSTREMT lett og veldig kjedelig lunsj OG tar bilde av muffinsene de får i kantinen i dag, som jeg ikke spiste :D

IMG_2204_zps9091827f.jpg

IMG_2205_zps3a4bdfdc.jpg

Klokken 13.00

Kjører hjem og kjenner lukten av ny brente kaffebønner i det jeg kjører forbi Friele.. Mmm!

*bilde mangler :P *

Klokken 13.30

Bonus bilde! Jeg tisser og Bluey forstår ikke hva jeg mener når jeg sier at jeg skal bruke vasken snar så han må flytte seg.. Synd! :P Hehe

IMG_2207_zpsbdc268ba.jpg

IMG_2214_zpsd5ef561a.jpg

Klokken 14.00

Jeg shiner leiligheten, ommøblerer litt på soverommet og prøver å skifte på sengen med "hjelp"

IMG_2217_zps174929bb.jpg

IMG_2219_zpsc495473d.jpg

Klokken 15.00

Leiligheten er ferdig shinet så da er det avslapping i sofa med Cake Boss på tv

IMG_2220_zpse4e49ca6.jpg

Skrevet

Del 2

Klokken 16.00

Oppdager jeg at det snør ute

IMG_2222_zpsd73168e3.jpg

Klokken 17.00

Spiller litt 4 pics 1 Word :)

IMG_2223_zpsa86d7979.png

Klokken 18.00

Tar bilde av ene slasken på sofaryggen, mens jeg slasker nedi sofa bak kamera :P:D

IMG_2224_zpsf28224fc.jpg

Klokken 19.00

Tar jeg av tørketrommel som bare har samlet "litt" hår og slikt fra sengetøyet :P:lol:

IMG_2225_zps1b84a919.jpg

Klokken 20.00

Tar jeg ett selvportrett bilde til noe Instagram stuff

IMG_2229_zps9f11f89a.jpg

Klokken 21.00

Koste jeg med Bluey og han bestemte seg bare for at han ikke ville ha dette værhåret lengre :P:huh:

IMG_2235_zps973959cb.jpg

Klokken 22.00

Mini sier tittei og sier han vil ha litt kos :rolleyes:

IMG_2237_zps120f5861.jpg

Klokken 23.00

Kjører jeg til jobb

IMG_2239_zps08b30994.jpg

Klokken 24.00

Er jeg ferdig med å løpe opp og ned trappene for å hente varer, og har akkurat hentet siste lasset med is til baren. (Tok litt i med ishenting i dag vist :P )

IMG_2240_zpsd6ca9ea1.jpg

Klokken 01.00/02.00

Ser på været ute og ser at det kan bli en gøyal tur hjem fra Os...

IMG_2241_zps5b283f85.jpg

Klokken 03.00

Rydder inn det siste av glass og gleder oss til å bli ferdig for å gå hjem..

Klokken 03.30 ish

Kjører hjem på ett føre som ikke er så kjekt! Kjørte i maks 40-50 HELE veien fra Os og hjem.. Det tok tid kan man si..

Klokken 04.45

Jeg tisser :P Også har jeg rutete sokker :D Og jeg har selskap såklart

IMG_2244_zps43f3ac42.jpg

IMG_2243_zps3af6b69a.jpg

Klokken 05.00

Litt pad også natta :D

IMG_2253_zps01064340.jpg

  • Like 1
Skrevet

Takk dere to :) Ble ikke mye søvn nei, men duppet litt i sofa mellom bildene på ettermiddagen :P hehe... Og er såklart enig ang Bluey! Og ikke minst tusen takk :) :) <3

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...