Mardina Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Ca kl. 08.00 var jeg i bilen på vei til jobb: Kl.09.00 var jeg fremme på jobb og begynnte å sammenstille kalendere: Ca. kl 11.00 var jeg ferdig med kalenderene og bestemmte meg for å programmere noen kretskort: .....fram til kl.15.00 var det stille på jobb, så da tok jeg ikke noen bilder Rett etter kl.15.00 var jeg innom Rema for å handle litt: Ca kl. 16.00 var jeg hjemme og Teo var veldig klar for tur : Ute på tur: Vel hjemme igjen, ryddet jeg kjøkkenet: Så såg jeg et par episoder av Friends: Oppdaterte meg litt på Facebook og sonen: ....og ca. kl. 20.30, spiste jeg en god middag: ....etter det glemte jeg hele efit'en, så da ble det ikke flere bilder Ikke at det skjedde så mye da 3 Siter
Aya Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Så ut som en fin dag! Og så kjempesøt Teo er :=) Siter
Teserere Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Så søt Teo er! Jeg savner snø jeg! Siter
ida Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Haha, sånn kalender fikk mamma da hun begynte å bli dement. Eller hadde vært det en stund. Hun så aldri på den Siter
Aslan Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Så ut som en hyggelig dag Så ut som du har en jobb jeg ikke skjønner noe av Siter
Mardina Skrevet 2. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Så ut som en fin dag! Og så kjempesøt Teo er :=) Teo er en søting ja Så søt Teo er! Jeg savner snø jeg! .....og jeg gleder meg til snøen er borte Så ut som en hyggelig dag Så ut som du har en jobb jeg ikke skjønner noe av Jeg jobber med produksjon jeg. Bl.a av digitale kalendere 1 Siter
Recommended Posts