Teserere Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Etter å ha slumret litt ser jeg dette når jeg åpner øynene, Aïda venter på frokost Morgentur i parken, Aïda leker Espen Askeladd og bærer funnet hele turen Det er vår i luften! Aïda er på god vei tilbake til bikiniform På jobb, og øver på bloodsmears. Øvelse gjør mester! Sitter litt i resepsjonen Spiser middagsrestr fra i går til lunsj Sjekker min progressjonslogg, og er fornøyd over at den begynner å bli grønn Går og koser litt med dyrene som er ferdig med operasjon Drar innom butikken på vei hjem, og kommer hjem til en lykkelig hund og dette Aïda "rer" alltid opp senga etter jeg har dratt så hun kan ligge på puta mi, er hun ikke søt Vi drar på joggetur som jeg har skrytt av i fitnesstråden Når vi kommer tilbake fordeler jeg alt billige kjøttet jeg har kjøpt i 15 godteposer til snuppis, sluttsummen ble hele 2 kr pr måltid Klokken nærmer seg 22, og endelig kan jeg spise litt digg mat Vi mosekoser Vi koser oss mer, jeg har godis og ser på Revelution Og sånn har vi kost oss helt til nå Nå skal det luftes og soves! 6 Siter
Cattn Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Så ut som en koselig dag!! Fikk jo ikke noe mindre lyst på mat i allefall! Nomnomnom Siter
Ozzy Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Aida er knallsøt som rer opp senga si. Middagen så veldig god ut! Siter
Lola Pagola Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Jeg blir så sjalu! Blomster og sånn da gitt! Og ingen snø!! Heldiggris Nå savnet jeg brått å bo i storby og! Hahaha så komisk, Casper rer og opp senga mi etter jeg har dratt! Først begynte jeg å tro jeg var blitt litt glemsk, for jeg var sikker på at jeg la puten under sengetrekket... men så skjer det jo nesten hver dag, resten av sengen er oppredd, men puten har kommet frem Siter
Teserere Skrevet 2. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Jeg blir så sjalu! Blomster og sånn da gitt! Og ingen snø!! Heldiggris Nå savnet jeg brått å bo i storby og! Hahaha så komisk, Casper rer og opp senga mi etter jeg har dratt! Først begynte jeg å tro jeg var blitt litt glemsk, for jeg var sikker på at jeg la puten under sengetrekket... men så skjer det jo nesten hver dag, resten av sengen er oppredd, men puten har kommet frem Haha, morro at det er fler enn Aïda som gjør det Det er vel der det lukter mest meg Siter
Recommended Posts