Pajko Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Skrevet 1. Mars 2013 Jeg vågende kl. 9 til dette syn Kl. 10 havde jeg været i bad - nu nyvasket kl. 11 var moren min, Pajko og jeg på vej til vestjylland, havet og besøg hos mormoren min kl. 12 holdt vi den første pause og gik lidt ved havet kl. 13 holdte vi lunsjpause. Jeg fik en sandwich med æg og rejer og havudsigt Kl. 14 gik vi tur på stranden Vi havde det hele for os selv, og Pajko elskede det kl. 16 kage hos mormoren min kl. 18 på vej hjem igen.. kl. 19 middag kl. 20 slik og X-factor kl. 21 jeg kiggede billeder fra dagens tur og Pajko sov - det gør han endnu Dejlig dag med det skønneste vejr. Solskin hele dagen 8 Siter
Guest LXT Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Skrevet 1. Mars 2013 Så koselig dag da! Og fint vær De ser så fint ut ved stranden, det tror jeg hundene her hadde likt også Siter
Lola Pagola Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Skrevet 1. Mars 2013 ÅÅ Danmark Ingen snø!! Herlig! Ser ut som dere hadde en fin dag! 1 Siter
Pajko Skrevet 1. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mars 2013 Så koselig dag da! Og fint vær De ser så fint ut ved stranden, det tror jeg hundene her hadde likt også Rigtig fint vejr, og super strand. Jeg tror også, at hundene ville have elsket det! Siter
Pajko Skrevet 1. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mars 2013 ÅÅ Danmark Ingen snø!! Herlig! Ser ut som dere hadde en fin dag! Ingen sne og mellem 5-8 graders varme i dag Nu kommer våren! 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Skrevet 1. Mars 2013 Ingen sne og mellem 5-8 graders varme i dag Nu kommer våren! Skal dit i påsken, gleder meg! Da har det kanskje blitt litt grønt her og der! Det er iallefall blomster i hagen til farmor 1 Siter
Pajko Skrevet 1. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mars 2013 Skal dit i påsken, gleder meg! Da har det kanskje blitt litt grønt her og der! Det er iallefall blomster i hagen til farmor Åh, blomster... De små forårs blomster er kommet, vintergækker og den slags - og vi så lærken (fuglen) i dag. Så ved man at foråret er kommet til landet 1 Siter
MegaMarie Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Skrevet 1. Mars 2013 For en fin strand! Det var sikkert deilig å være der med hunden og ha lunsj der 1 Siter
Puttiva Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Skrevet 1. Mars 2013 For en koselig dag! De strandbildene av dere og Pajko var utrolig fine! 1 Siter
Marianne&Java Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Skrevet 1. Mars 2013 Ser ut som at du har hatt en kjempefin dag Og det ser jo faktisk ut som om det er sommer i Danmark! Så utrolig deilig 1 Siter
Teserere Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Det så ut som en finfin dag med mye godt å spise 1 Siter
Renate A Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Fikk skikkelig lyst på lunchen din, også ved havet og greier, idyll 1 Siter
Cattn Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Så fin dag! kjempe fin strand og ikke minst hund :) Savner Danmark! Også å marabou... Jeg fikk alltid en slik i jule og bursdags gave fra farmor før, hun kjøpte alltid med en haug hjem slik at hun hadde til å gi i gaver bare for koden sin del Tror jeg må ta en tur til Danmark snart å besøke familie 1 Siter
Ozzy Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Det er sommer i danmark jo! Fin dag så det ut som 1 Siter
Aya Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Fine bilder, og fine Danmark! Så deilig med vår!! 1 Siter
Guest janson Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Åh, så deilig med både strand og vår! Siter
Pajko Skrevet 2. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Det var en rigtig dejlig dag. I dag har det regnet, så våren er ikke helt kommet endnu... Desværre.. Siter
Recommended Posts