Guest Jonna Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Skrevet 1. Mars 2013 (endret) 0825: Morratryne til Talli 0900 En kopp te 1000 Pai til frokost og Talli har funnet ett bein ett eller annet sted 1100 Var vi ute på skitur 1200 Oppvasken står for tur 1300 Mer husarbeid 1400 Ser på tv, leser kl.3 reglene og surfer alternativ hannhunder til Shy om nr.1 valget skulle vise seg feil de neste årene. 1500 Lage middag 1600 To stk veldig klare jenter når de skjønner at vi skal ut igjen. 1700 Begynner så småtte å teste litt rundt kl.3 programmet med Talli 1800 Godt plantet i sofaen igjen og tenker nok bli der ut kvelden utenom gå på kjøkkenet for å finne noe drikke og kanskje litt chips En normal første fridag etter kveldsuke hos Casa DeepEyes. Endret 1. Mars 2013 av Jonna Siter
Ingvild Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Skrevet 1. Mars 2013 Det så i grunnen ut som en veldig behagelig dag! Siter
ida Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Skrevet 1. Mars 2013 En fin dag, så det ut til Du spiser forresten middag til frokost, vet du det? Siter
Guest Jonna Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Skrevet 1. Mars 2013 Det så i grunnen ut som en veldig behagelig dag! Ja det var det, og er det fortsatt En fin dag, så det ut til Du spiser forresten middag til frokost, vet du det? Næsj, nå må du ikke stigmatisere matretter. Kanskje ikke den artigste EFIT dagen, men det var nå lite action i dag. Siter
Guest LXT Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Skrevet 1. Mars 2013 Det så i grunnen ut som en veldig behagelig dag! Enig, en veldig digg dag egentlig! Siter
MaritaS Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Skrevet 1. Mars 2013 Det var ikke et ille mårratryne det, noe å strebe etter Jeg liker dagen din, EFIT er GØY! En fin dag, så det ut til Du spiser forresten middag til frokost, vet du det? Det hender jeg tar dessert før middag på restaurant.. because I can og fordi jeg ikke vil være mett når det beste blir servert! Siter
Jauda. Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Skrevet 1. Mars 2013 OH! Rolfy! Jeg elsker min Rolfy, og frykter den dagen den dør Siter
Guest Jonna Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Skrevet 1. Mars 2013 OH! Rolfy! Jeg elsker min Rolfy, og frykter den dagen den dør Tror faktisk jeg har hatt den siden 2002-03. LONG LIVE ROLFY!!! Siter
Jauda. Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Skrevet 1. Mars 2013 Tror faktisk jeg har hatt den siden 2002-03. LONG LIVE ROLFY!!! Noe sånt her og. Og det er verdens BESTE suger Munnstykket har tatt kvelden av påkjenningene, så vi opererer dessverre med uoriginalt- men det går. Siter
tm100021 Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Skrevet 1. Mars 2013 Nå fikk jeg lyst på både middagen og frokosten din Så ut som en fin og behagelig dag! Blåste det mye der borte hos dere dag? Siter
Guest Jonna Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Skrevet 1. Mars 2013 Nå fikk jeg lyst på både middagen og frokosten din den er desverre spist opp, ellers skulle jeg ha delt. Så ut som en fin og behagelig dag! Blåste det mye der borte hos dere dag? Skituren på morgenen var det en god del motvind. Men det kom seg utover dagen. Siter
tm100021 Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Skrevet 1. Mars 2013 Takk! Mann og barn skal ta en tur på traktene der borte, greit å vite hvordan det ligger ann der i forhold til her Siter
Evelzz Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Skrevet 1. Mars 2013 Talli virker så herlig sprø at jeg er litt in løøøv Siter
MegaMarie Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Skrevet 1. Mars 2013 Middag til frokost er best Jeg sitter alltid på jobb når jeg har tidligvakter og spiser middagsrester til lunsj klokken 9 om morgenen Jeg misunner deg hunder man kan stå på ski med altså! Godt vi er kvitt snøen her på vestlandet Siter
Teserere Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Haha, liker blikkene til Talli! Så ut som en kos dag Siter
Recommended Posts