Gå til innhold
Hundesonen.no

Amigo - N DK UCH NORD VCH Næssgården`s Always Action Ahead

Recommended Posts

• Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

Utrolig fin hund, og fine biler...

Likte spesielt det første, måtte se litt ekstra godt på det, for trodde han var et supertallent som kunne gå på isen :P

og det av han i skogen som du syns var fint, var kjempe fint. :P :P

Skrevet

Nå har vi vært på utstilling i Bergen, og han fikk et par sløyfer med seg hjem :) 1 JK, 1JKK, HP og 1VK. Han syntes IKKE det var særlig kult å bli pynta på denne måten altså ;)

sdmyvb.jpg

Skrevet

Det var så innmari deilig vær i dag at jeg rett og slett bare MÅTTE ut i skogen med bikkjene! Det var meininga at Ricco skulle vært med meg, men Chanita var uheldig i går og skar seg i poten og sitter hjemme med 2 sting og krage :P

Men vi tok i alle fall turen ut, og Amigo viser seg som den rene badenymfa. Han går regelrett gjennom isen i sin streben etter å få tak i en pinne...

Isbading og skogstur med pelsdottene

Skrevet

Flotte bilder... :P Dere er kjempeheldige som slipper denne slafsesnøen som aldri smelter bort her hos oss.. Amigo er forøvrig helt fantastisk nydelig!...

Skrevet

Kjempe fine bilder, likte best famlie bildet.

Her er det bare råtten snø, noen ganger regner det og jeg har lungebetennelse, så her er det festlig fortiden. <_<

Skrevet

Flotte bilder og hunder :icon_redface: Må si meg enige med den andre her, dere er heldige som ikke har sånn slapse snø.. Åssen kamra har du?

Jeg har et Nikon D50 digitalt speilreflekskamera. Det er bare til å gå berserk med :P

• 2 weeks later...
Skrevet

Amigo da, nå som du er godkjent ettersøkshund, så må du ikke ødelegge det intelligente imaget ditt og jage lys da! :):(