Dunkereier Skrevet 27. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2013 Fant et gammelt album med bilder av min gamle pointer Luke, som døde påsken 2012. Bildene er fra 2008, da han var 9 år gammel Staselig herremann, synes nå jeg! Klassisk pointerpose Sukk! Savner denne fyren, altså! Bilderush, men det går vel greit? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 27. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2013 Vakre bilder av en vakker hund Likte spesielt godt det første! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 27. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2013 Så fin han var! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 27. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2013 Først leste jeg tittelen og skjønte ikke hvorfor du skulle luke i snøen? Midt på vinteren? Kjempefine bilder! Veldig fin balanse med fargene, det er ikke så ofte man ser med lys hund og snø! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 27. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2013 Flotte bilder! Likte godt det første jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 27. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2013 Det er noe eget med en pointer som tar stand.... Eller fuglehund generelt for den saks skyld Fin var Luke uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dunkereier Skrevet 28. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2013 Vakre bilder av en vakker hund Likte spesielt godt det første! Det er favoritten min også, det er bare så veldig... pointer, rett og slett Så fin han var! ^^ Først leste jeg tittelen og skjønte ikke hvorfor du skulle luke i snøen? Midt på vinteren? Kjempefine bilder! Veldig fin balanse med fargene, det er ikke så ofte man ser med lys hund og snø! Hahaha, går kanskje an å lese feil, ja Må vel nevne at det er min far som har tatt bildene, men jeg har fått lov til å bruke dem. Han er uansett veldig dyktig! Flotte bilder! Likte godt det første jeg også. Takk Det er noe eget med en pointer som tar stand.... Eller fuglehund generelt for den saks skyld Fin var Luke uansett Ja, det er veldig mektig å se på fuglehunder i arbeid, synes jeg! Og Luke er fin, ja, hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2013 Flotte bilder. En hund i sitt rette element. Man ser at han storkoser seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts