Hampus Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Skrevet 19. Februar 2013 Noen andre som har tenkt seg hit? http://hks.hr/web/ZADAR%20WEB%2005_2013/index.htm 4 x CACIB show + en dag med champion of champions med galla middag og flott opplegg. Siden vi var for sene med å bestille fly til WDS i Budapest, måtte vi finne annnet alternativ for vårturen vår i år. Hadde lest om denne utstillinga her på sonen, og den passa jo perfekt! MYE styr for å komme seg dit dog, da Kroatia er utenfor Schengen. Så vi må fly til Venezia og kjøre derfra i leiebil via Slovenia. Vi gjør det til 2 ukers ferie, og Venezia er jo bare en bonus! Har meldt på Hampus og Gåttfred alle 4 dagene, meeen er litt delt med tanke på champion of champions. Hadde vært morsomt å være med, men gallamiddag og hele pakka er jeg en smule usikker på. Oppplegget ellers høres morsomt ut. 1 Siter
Hampus Skrevet 24. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 24. April 2013 Er tydeligvis andre nordmenn som har meldt på, for det er 6 Norske hunder i tillegg til mine 2 i følge PM. Veldig kjekk PM, med liste over antall deltagere fra forskjellige land, delt opp i tisper / hanner. Og i tillegg til "vanlig" PM med info om oppmøtetider, er det også en liste med antall påmeldte i hver rase og også der delt opp i tispe / hanhund. Gleeeeder meg! Endelig sesongstart! 2 Siter
AnitaK Skrevet 24. April 2013 Rapporter Skrevet 24. April 2013 4 av de, er dvergpinschere...... Siter
Hampus Skrevet 30. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2013 Da er vi på plass i Zadar og har vært å tittet på utstillingsområdet. Små ringer, gressunderlag og trær INNI ringen... + kongler på bakken, og er det noe som gjør hampus gal er det kongler. Så dette blir gøy. Endelig sesongstart! 8 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 30. April 2013 Rapporter Skrevet 30. April 2013 Lykke til, hold oss oppdatert! Siter
Kiyomi Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Skrevet 1. Mai 2013 Det hørtes VELDIG hyggelig ut med trær og kongler i ringen! Siter
tm100021 Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Skrevet 1. Mai 2013 Da er vi på plass i Zadar og har vært å tittet på utstillingsområdet. Små ringer, gressunderlag og trær INNI ringen... + kongler på bakken, og er det noe som gjør hampus gal er det kongler. Så dette blir gøy. Endelig sesongstart! Jeg håper vi får bilde av ringene altså Siter
Recommended Posts