HHC Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Skrevet 17. Februar 2013 Noen flere som skal nedover? http://www.kinologija.lt/?page_id=1012&lan=eng Skal stille 3 stk, samt braceclass. Arisen kan få seg 3 titler denne helgen om vi er riktig heldige, fingers crossed Siter
Hampus Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Skrevet 18. Februar 2013 Skulle gjerne vært der, men det er jo begrensa hva pengeboka godtar, så vårturen i år blir Zadar dog show i Kroatia. Har stilt på 5 forskjellige utstillinger i Litauen, fordelt på 3 forskjellige byer og i løpet av 2 år. Alltid et ryddig og bra opplegg, hyggelige folk og god informasjon. Husk å ha med eventuelle championatbekreftelser på hundene, så får du søkt om championatet der og da om hunden får cert. På en times tid har man rosett og championatdiplom i hånden, veeeeeldig kjekt system. Vilnius er en flott by, med gode shoppingmuligheter. Hele Baltikum er jo et eldorado for oss som stiller i dress / drakt da utvalget er stoooooort og prisene betydelig lavere enn hjemme! Kjenner jeg ble litt missunnelig når jeg skrev dette innlegget. God tur og lykke til! Siter
HHC Skrevet 18. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Februar 2013 Skulle gjerne vært der, men det er jo begrensa hva pengeboka godtar, så vårturen i år blir Zadar dog show i Kroatia. Har stilt på 5 forskjellige utstillinger i Litauen, fordelt på 3 forskjellige byer og i løpet av 2 år. Alltid et ryddig og bra opplegg, hyggelige folk og god informasjon. Husk å ha med eventuelle championatbekreftelser på hundene, så får du søkt om championatet der og da om hunden får cert. På en times tid har man rosett og championatdiplom i hånden, veeeeeldig kjekt system. Vilnius er en flott by, med gode shoppingmuligheter. Hele Baltikum er jo et eldorado for oss som stiller i dress / drakt da utvalget er stoooooort og prisene betydelig lavere enn hjemme! Kjenner jeg ble litt missunnelig når jeg skrev dette innlegget. God tur og lykke til! Kjenner at jeg nå gleder meg enda mer - og at det er godt at "pappa betalar" 1 Siter
Synnikken Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Skrevet 18. Februar 2013 Åååh! I wish! Neste år Synnøve! Neste år! Siter
HHC Skrevet 26. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Februar 2013 Forøvrig 12 påmeldte, vi står for 25% Siter
Recommended Posts