Gå til innhold
Hundesonen.no

Litauen Winner 2013

HHC
 Share

Recommended Posts

Skulle gjerne vært der, men det er jo begrensa hva pengeboka godtar, så vårturen i år blir Zadar dog show i Kroatia.

Har stilt på 5 forskjellige utstillinger i Litauen, fordelt på 3 forskjellige byer og i løpet av 2 år.

Alltid et ryddig og bra opplegg, hyggelige folk og god informasjon.

Husk å ha med eventuelle championatbekreftelser på hundene, så får du søkt om championatet der og da om hunden får cert.

På en times tid har man rosett og championatdiplom i hånden, veeeeeldig kjekt system.

Vilnius er en flott by, med gode shoppingmuligheter.

Hele Baltikum er jo et eldorado for oss som stiller i dress / drakt da utvalget er stoooooort og prisene betydelig lavere enn hjemme!

Kjenner jeg ble litt missunnelig når jeg skrev dette innlegget. :lol:

God tur og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne vært der, men det er jo begrensa hva pengeboka godtar, så vårturen i år blir Zadar dog show i Kroatia.

Har stilt på 5 forskjellige utstillinger i Litauen, fordelt på 3 forskjellige byer og i løpet av 2 år.

Alltid et ryddig og bra opplegg, hyggelige folk og god informasjon.

Husk å ha med eventuelle championatbekreftelser på hundene, så får du søkt om championatet der og da om hunden får cert.

På en times tid har man rosett og championatdiplom i hånden, veeeeeldig kjekt system.

Vilnius er en flott by, med gode shoppingmuligheter.

Hele Baltikum er jo et eldorado for oss som stiller i dress / drakt da utvalget er stoooooort og prisene betydelig lavere enn hjemme!

Kjenner jeg ble litt missunnelig når jeg skrev dette innlegget. :lol:

God tur og lykke til!

Kjenner at jeg nå gleder meg enda mer - og at det er godt at "pappa betalar" :lol:

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...