Gå til innhold
Hundesonen.no

World Dog Show i Budapest 16-19. mai


Benedicte
 Share

Recommended Posts

2 av 10 puppy akitaer er søsken av min, også er det noen flere slektninger av Tanuki som skal. Skal bli spennende å se hvordan kullsøsknene gjør det. Selv er han naken nå, så vi venter til i Juni med første utstillinga. Totalt 134 akitaer påmeldt.

Av 86 shibaer, så skal Kuma konkurrere mot 10 andre championer. Han er også klin naken, men blir å stille siden vi allerede er påmeldt :P

Vi skal heie på dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.wds2013.hu/sites/default/files/WDS2013_V.lista_nemre_osztalyra_FCI.xls

eller på www.wds2013.hu

og et stykke ned på siden, under det som heter:Our entry deadlines are going to be expired soon!, ,nestnederste link:)

Tusen takk! Jeg leste ikke så nøye der, trodde det bare handlet om å melde på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Australian Kelpie 12 Junior Dog 1 Intermediate Dog 2 Champion Dog 3 Minor puppy Bitch 1 Junior Bitch 2 Intermediate Bitch 1 Champion Bitch 2

Dagen før første fristen gikk ut var det bare 4 stk påmeldt, så her er det nok noen som kastet seg rundt på siste fristen når det var så få ja :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil sjekke belgerne også, får heller ikke åpnet. Nysgjerrig på hvor mange det er på noe sånt. :)

Belgere:

Groenendael 27 Junior Dog 1 Intermediate Dog 1 Open Dog 3 Champion Dog 4 Veteran Dog 1 Junior Bitch 5 Intermediate Bitch 4 Open Bitch 5 Champion Bitch 2 Veteran Bitch

1

Laekenois 1 Open Bitch 1

Malinois 20 Junior Dog 2 Intermediate Dog 1 Open Dog 4 Champion Dog 2 Veteran Dog 1 Junior Bitch 3 Intermediate Bitch 1 Open Bitch 1 Work Bitch 2 Champion Bitch 2 Veteran Bitch 1

Tervueren 29 Junior Dog 1 Intermediate Dog 2 Open Dog 3 Champion Dog 9 Veteran Dog 1 Minor puppy Bitch 1 Puppy Bitch 2 Junior Bitch 2 Intermediate Bitch 1 Open Bitch 2 Champion Bitch 5
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Staffer? Pc'en min vil ikke åpne :(

Jeg føler meg kjempeflink i kveld.. kanskje fordi jeg har noen eksamener rett rundt hjørnet og dette føles så mye mer produktivt?

Staffordshire bull terrier 169 Minor puppy Dog 1 Puppy Dog 1 Junior Dog 20 Intermediate Dog 18 Open Dog 20 Champion Dog 17 Minor puppy Bitch 3 Puppy Bitch 4 Junior Bitch 32 Intermediate Bitch 16 Open Bitch 19 Champion Bitch 15 Veteran Bitch 3

American Staffordshire Terrier 419 Minor puppy Dog 8 Puppy Dog 24 Junior Dog 68 Intermediate Dog 33 Open Dog 43 Champion Dog 31 Veteran Dog 3 Minor puppy Bitch 10 Puppy Bitch 26 Junior Bitch 62 Intermediate Bitch 32 Open Bitch 45 Champion Bitch 28 Veteran Bitch 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk opp på mobilen masse tall som står overalt på skjermen. Så jeg var ikke sikker på om det var 49,14 men tippa stort siden det var verdens utstilling :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Ja det er jo en veldig populær utstillingsrase så jeg er ikke overrasket, de har ligget stortsett blant topp 5 på de siste års største utstillinger.

Dritt at det man har selv har blitt så gammelt........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...