Kiyomi Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Det er innendørs Nei? Da tror jeg ikke vi gidder.. Jeg er ikke så veldig glad i haller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 27. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2013 Jeg vurderer det, isåfall hvis jeg kan kjøre sammen med noen. Greit å kunne bytte på å kjøre også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 27. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2013 Kom kom sonser, til verdens navle! :D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 27. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2013 Nei? Da tror jeg ikke vi gidder.. Jeg er ikke så veldig glad i haller. Det har vert god plass i hallen de siste to årene Ingen problemer med å få plass ringside, og heller ikke "sild i tønne" trangt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 27. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2013 Jeg vurderer det, isåfall hvis jeg kan kjøre sammen med noen. Greit å kunne bytte på å kjøre også Jeg kan kjøre bil! Du har bil med stor plass. Det er perfekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 27. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2013 Vi skal. Tvillingene skal meldes på, Kajsa skal meldes på, så tar jeg sikkert med meg en av gutta til mamma. Får se. My i veteran kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 27. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2013 Jeg vurderer det, isåfall hvis jeg kan kjøre sammen med noen. Greit å kunne bytte på å kjøre også Lyst til og ha med Bella?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 27. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2013 Kommer kanskje å ser på om søndagen, det er ag stevne på Voss samme helg så vi får se hva jeg bestemmer meg for Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2013 Jeg kan kjøre bil! Du har bil med stor plass. Det er perfekt! Jeg kjører til Kristiansand nå, og etter det må bilen min på verksted før den bør ta noen langturer igjen. Og da må lommeboken fylles litt først, og det rekker jeg ikke til NKK Hordaland. Men hvis jeg kan dele på utgiftene med noen andre som har bil, samt bytte på kjøring ved behov, så er det best Ev. om jeg tar toget og da er det også hyggelig med selskap i såfall Lyst til og ha med Bella?? Jeg kan ta henne med en gang jeg skal kjøre selv og det passer seg sånn, tror det er best Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2013 Jeg vurderer jo Bergen. Men tror ikke jeg orker å kjøre alene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2013 Det er egentlig jobbhelgen min, men jeg må da fikse meg fri Det klør i utstillingsfingrene mine, men jeg har ikke noe å stille ut! Barbert papillon er ikke noe å vise frem. Dommeren er jo svensk og greier, svensker pleier å like Blondie. Godt vi ikke har noe å hente der. Tipper jeg kommer for å se på og har muligheten til å hjelpe til som handler om noen trenger det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2013 Det er egentlig jobbhelgen min, men jeg må da fikse meg fri Det klør i utstillingsfingrene mine, men jeg har ikke noe å stille ut! Barbert papillon er ikke noe å vise frem. Dommeren er jo svensk og greier, svensker pleier å like Blondie. Godt vi ikke har noe å hente der. Tipper jeg kommer for å se på og har muligheten til å hjelpe til som handler om noen trenger det *mumle noe om at stabijsaken sikkert hadde kledd deg* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2013 Da har jeg meldt på gråtassen fra siste kullet, og kommer nok mest sannsynlig til å melde på moren hans Roma og Alltid kjekt med utstillinger som det er mindre enn en times kjøring til (vi er ikke akkurat bortskjemt med det på vestlandet ) Gigi har gått i løp og skal pares neste helg, så hun er forhåpentligvis veldig drektig da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2013 Jeg skal stille Hector og Lotta, frister litt å melde på Boris også. Men vi får sjå. Får han ikke til halv pris uansett fordi Lottis ikke er i mitt eie til den tid uansett. Kiri er en uke for ung... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2013 Ja, her tenkte vi å vere med òg. Men korleis melder vi oss på? Eg finn ikkje denne utstillinga på utstillingslista på nkk.no. Finn masse ulike raseutstillingar i Bergen denne datoen, så eg går ut frå at det er denne, men ingen på berner sennen. Nokon som kan informere ein uvitande "kosehundeeigar"? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2013 Ja, her tenkte vi å vere med òg. Men korleis melder vi oss på? Eg finn ikkje denne utstillinga på utstillingslista på nkk.no. Finn masse ulike raseutstillingar i Bergen denne datoen, så eg går ut frå at det er denne, men ingen på berner sennen. Nokon som kan informere ein uvitande "kosehundeeigar"? Norsk Kennel Klub Bergen 6-7/4 står det i terminlistene hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2013 Ja, her tenkte vi å vere med òg. Men korleis melder vi oss på? Eg finn ikkje denne utstillinga på utstillingslista på nkk.no. Finn masse ulike raseutstillingar i Bergen denne datoen, så eg går ut frå at det er denne, men ingen på berner sennen. Nokon som kan informere ein uvitande "kosehundeeigar"? Åhh,kanskje jeg kommer meg dit og får hilse på Laffen,den korthårete mannen og den herlige bloggskriversken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2013 Ja, her tenkte vi å vere med òg. Men korleis melder vi oss på? Eg finn ikkje denne utstillinga på utstillingslista på nkk.no. Finn masse ulike raseutstillingar i Bergen denne datoen, så eg går ut frå at det er denne, men ingen på berner sennen. Nokon som kan informere ein uvitande "kosehundeeigar"? Åhh,kanskje jeg kommer meg dit og får hilse på Laffen,den korthårete mannen og den herlige bloggskriversken Hakke vi planlagt reise alt, vi a? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2013 Ja, her tenkte vi å vere med òg. Men korleis melder vi oss på? Eg finn ikkje denne utstillinga på utstillingslista på nkk.no. Finn masse ulike raseutstillingar i Bergen denne datoen, så eg går ut frå at det er denne, men ingen på berner sennen. Nokon som kan informere ein uvitande "kosehundeeigar"? NKKs utstillinger er for alle raser. Om du logger deg inn på Min Side, velger Påmelding til utstilling, så kommer NKKs utstillinger i den øverste rullemenyen - velg der, legg inn Laffen, dytt visakortet inn i kasettstasjonen, og vent på startnummer. Det er også en utstilling motsatt dag arrangert av den lokale newfoundlandshundklubben, som pleier å være for berner og nuffe, om dere vil ha to utstillinger på ei helg. To knallfine dommere på berner den helga, men jeg har rett og slett ikke råd, når jeg har lovet å dra til familien i Ålesund måneden etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2013 *mumle noe om at stabijsaken sikkert hadde kledd deg* Hihi, jeg tar gjerne stabijsaken på noen runder i ringen om dere kommer 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2013 Åhh,kanskje jeg kommer meg dit og får hilse på Laffen,den korthårete mannen og den herlige bloggskriversken Ja, det hadde vore kjekt . Om du logger deg inn på Min Side, velger Påmelding til utstilling, så kommer NKKs utstillinger i den øverste rullemenyen - velg der, legg inn Laffen, dytt visakortet inn i kasettstasjonen, og vent på startnummer. Yay, takk. Då var Laffen påmeldt . Men startnummer kjem seinare, eller? Eg ser han vart påmeldt klasse UT-AK. Kan det stemme? Var hos dyrlege med Laffen på tysdag (vaksinering), fekk då beskjed om at han var vel tynn. Det er vi forsåvidt einige i. Blir spennande å sjå korleis dette går... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2013 Startnummer kommer ei uke eller to før utstillingen,og AK kommer an på hvor gammel han er . Da øker dere mat mengden litt,bader og børster.Fineste i verden er han uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2013 Yay, takk. Då var Laffen påmeldt . Men startnummer kjem seinare, eller? Eg ser han vart påmeldt klasse UT-AK. Kan det stemme? Han har vel blitt over to år nå? Så da stemmer åpen klasse, inntil han blir champion eller veteran. Åpen klasse er fra 15 måneder og oppover (junior er fra ni til 18 måneder, unghund er fra 15 til 24 måneder). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2013 Vi jakter storcert med tvillingene og halvsøster Kajsa. Så de tre blir påmeldt. Så kanskje jeg tar med Betty, for the fun og it. Å siden jeg elsker å vise frem veteraner skal den 10 år gamle bikkja får være med, mulig 13 åringen får være med bare for moro skyld også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2013 Vi jakter storcert med tvillingene og halvsøster Kajsa. Så de tre blir påmeldt. Så kanskje jeg tar med Betty, for the fun og it. Å siden jeg elsker å vise frem veteraner skal den 10 år gamle bikkja får være med, mulig 13 åringen får være med bare for moro skyld også Jeg skal få Gunhild til å melde på Sookie også Hun jakter også storcertet 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts