Taggen Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Skrevet 14. Februar 2013 Er det noe i det her? Funker det? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=38070697&kwUnica= Siter
Zitka Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Skrevet 14. Februar 2013 Aner ikke, men jeg tror ingenting på det som den sanne skeptikeren jeg er Bruker man et godt nok for på hunden, så trenger man vel egentlig ikke dette? Siter
Tinkie Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Skrevet 14. Februar 2013 Jeg tror ikke homøopati fungerer på dyr, for å være ærlig... Siter
Castella Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Skrevet 14. Februar 2013 Hm.... jeg har lurt på det samme... hadde vært interessant om noen hadde erfaring med det. Jeg er ikke typen som avblåser alt kun fordi det er nytt og ukjent. Siter
Castella Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Skrevet 14. Februar 2013 Jeg tror ikke homøopati fungerer på dyr, for å være ærlig... Men det funker på mennesker? hva er logikken i det? placebo ? Siter
Siri Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Skrevet 14. Februar 2013 WOW! Med denne chip'en kan vi jo bare fôre bikkja på potetskrell... Siter
Tinkie Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Skrevet 14. Februar 2013 Men det funker på mennesker? hva er logikken i det? placebo ? Ja, jo, jeg tror at en del av homøopati er placebo. Jeg gikk jo tross alt på homøopatipiller mot halsbetennelse da jeg var liten. Men jeg tror at det hadde mer å gjøre med at så lenge jeg tok dem tre ganger dagen, så var jeg faktisk bevisst på at jeg drev og ble syk, og tok dermed andre forhåndsregler også, samt at det at jeg var såpass bevisst på at jeg drev og ble syk, gjorde at immunforsvaret mitt også jobbet bedre. I tillegg tror jeg at homøopati hjelper i stor grad fordi det faktisk er noen som setter seg ned og snakker med deg og virkelig lytter til hvordan du har det. - Kort oppsummering av mitt syn på homøopati. Og dermed også forklaringen på hvorfor jeg ikke tror det funker på hunder. Siter
Malamuten Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Skrevet 14. Februar 2013 Godt mulig det funker, men det er jo ikke noe folk flest har bruk for.. Bikkja mi driver iallefall ikke og blir sjuk hele tida, ikke er det noe galt med pelsen eller energinivået heller, og hadde det vært det så hadde jeg bytta for, evt tatt en vet sjekk.. Det eneste som kunne fått meg til og brukt penger på noe slikt er om jeg hadde hatt en hund med dårlig imunforsvar etc, men da selvfølgelig bare om det viser seg at det er ting i det som kan hjelpe. Siter
Tinkie Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Skrevet 14. Februar 2013 Ja, for all del! Vis meg at det funker, og jeg kjøper det NUH, vi sliter litt med immunforsvaret her i gården nemlig. Siter
Recommended Posts