Djervekvinnen Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 Ja som noen vet så venter jeg på løpetid hos tispen vi ønsker valp ifra. Men det drøyer. Denne tispen hadde aldri vært sen før, men jeg lurer på hvor vanlig er det egentlig at tisper hopper over en løpetid? På mine tisper kom alltid løpetiden til noenlunde samme tid. Er det slik at hvis de hopper over en, så kommer neste til normal tid, eller vil den kunne komme nårtid som helst? Noen nevner stille løptid, hvor vanlig er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 Vi har hatt et tilfelle hvor en av tispene hoppa over løpetida si, dette var i fjor vinter etter at hun fikk seg en ufrivillig tur på havet, da sa det helt stopp. Månedene gikk, så regnet med at den kom når neste løpetid skulle komme (Hun har hver 6. mnd) Men så kom den plutselig på NKK utstillinga i Harstad, 2 sekunder før vi skulle i ringen. Hoho, det var gøy det. Forventa den ikke før om minst 3 mnd. Så det hele ble litt forandret, men den har kommet punktlig etter det igjen. Usikker på hvor vanlig stille løpetid er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 Det er helt normalt å utsette, hoppe over og å ha stille løpetid (løpetid uten blod og/eller brunst). Husk at tispen er godt over middelalder, så det er ikke rart om hormonene ikke helt henger med lengre Tålamod heter pålegget ditt fremover. Jepp, så enkelt og såååååååååååå kjedelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 13. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 Blææææh ikke si det daaa:P Må vel bare ta brødskiva fram da, ikke mitt favorittpålegg, men må man så må man hehe. Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts