tm100021 Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Rosa bjørkis sele standard størrelse 1 selges, veldig lite brukt. Bør prøves da størrelsen er litt rar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Bilde? Tror du den passer Jatzy? pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Nei, den blir for liten til Jatsy desverre Ikke mye tvil i det engang, den blir for kort i ryggen for henne (den er for kort for valpen nå...) og vil bli for trang over skuldrene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Åja, nei det var dumt. Da håper jeg det finnes en annen hund der ute som den passer til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Passer Tindra kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Ooooh, kelpiesize jooo! Har du bilde av den? Litt nysgjerrig på fargen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Hmm vil den passe en aussie på rundt 49 cm og 21 kg tro? Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Den blir nok for liten til Aussien gitt :/ Kan ta bildet av den når barnet sover Det står på bjørkis siden at den skal passe hund i aussie størrelse, men det gjør den ikke. Er mer i kelpieland opplegg, tror den blir bittelitt for stor for Tindra 250 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Tror du den kan passe Santo da? Cocker spaniel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Ja str guiden sa jo choco ville skli rett inn i den Dumt å kjøpe sele til ekorn som ikke blir født før om ett par år kanskje? Men sort Kelpis hadde sikkert kledd den noe veldig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Jeg har den str. til Anya som er 45cm høy, og litt lang til mudi å være. Veldig grei sele forresten:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Jeg hadde den til Nora. Var for stor. Bilde av fargen her Nå har den minste av vorstehtispene den, og den er perfekt for henne. Hun er 21 kg, og ca. 61cm høy. Elsker fargen! Edit: Tror den blir for stor for kelpietispe, Monica. De er vel litt mindre enn Nora igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Hmm vil den passe en aussie på rundt 49 cm og 21 kg tro? Pris? Doffen fikk den såvidt over hodet og han er 20kgish. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Edit: Tror den blir for stor for kelpietispe, Monica. De er vel litt mindre enn Nora igjen? Niks, hadde den størrelsen til Harly men den har blitt for liten. Og str passer til Blaze og Talli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Blaze passet inn i nr 2 sele veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Ja, er den fargen forresten Kan ta bilde av selen fortsatt om det er ønskelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Ja, er den fargen forresten Kan ta bilde av selen fortsatt om det er ønskelig Jeg tar den! Sender pm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Doffen fikk den såvidt over hodet og han er 20kgish. Men Choco har jo mini hode i forhold til han. Men men selen er blitt Kelpie sele- så da så (også kler Choco egentlig ikke rosa heller ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Men Choco har jo mini hode i forhold til han. Men men selen er blitt Kelpie sele- så da så (også kler Choco egentlig ikke rosa heller ) Er en til til salgs om du ser i kjøp og salg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Men Choco har jo mini hode i forhold til han. Men men selen er blitt Kelpie sele- så da så (også kler Choco egentlig ikke rosa heller ) Jeg ville ha prøvd den altså før du kjøper, rett og slett fordi jeg tror den blir kort i ryggen? Greit nok at Aussie ikke kanskje er like lange som Collies i ryggen, men den er for kort til korthårs valpen på 6 mnd (som har en litt kort rygg itillegg ) så du bør nok prøve ! Jeg har ei tispe som er innenfor "målene" til størrelse en, men som ikke får den på seg whatsoever Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Men Choco har jo mini hode i forhold til han. Men men selen er blitt Kelpie sele- så da så (også kler Choco egentlig ikke rosa heller ) Og Jatzy er jo enda mer fyrstikk i huet en Choco tror jeg... Men om den ikke passer i kroppen så spiller det ingen rolle hvor stor hode Jatzy har.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Er en til til salgs om du ser i kjøp og salg Ja, men den er jo guuul og ikke så kuuuul Jeg ville ha prøvd den altså før du kjøper, rett og slett fordi jeg tror den blir kort i ryggen? Greit nok at Aussie ikke kanskje er like lange som Collies i ryggen, men den er for kort til korthårs valpen på 6 mnd (som har en litt kort rygg itillegg ) så du bør nok prøve ! Jeg har ei tispe som er innenfor "målene" til størrelse en, men som ikke får den på seg whatsoever Choco må ha minst 42 cm for å få den over hodet og hun er ca 50 cm lang- fra mellom skulderblad til halerot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Niks, hadde den størrelsen til Harly men den har blitt for liten. Og str passer til Blaze og Talli Blaze passet inn i nr 2 sele veldig bra. Ah! Trodde kelpietispene var mindre enn Nora, men mulig jeg tar helt feil :) Ja, men den er jo guuul og ikke så kuuuul Choco må ha minst 42 cm for å få den over hodet og hun er ca 50 cm lang- fra mellom skulderblad til halerot. Selen er ikke gul, om du snakker om Non Stop selen jeg selger(ca samme størrelse). Den er bare i en farge, svart(kombiselen er rød), men størrelseskoden er gul. Edit: Så det lå ute enda en Bjorkis, så var vel den du mente Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts