jaktlykke Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Skrevet 11. Februar 2013 Saga på 4 mnd er forsvunnet - hold øynene åpne! Hun holder til i Spydeberg. Siter
LilleZara Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Skrevet 11. Februar 2013 Håper virkelig hun blir funnet snart! Siter
jaktlykke Skrevet 11. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Februar 2013 Saga er funnet død. En sporhund fant restene av henne i dag - antakelig er hun spist opp av rev. Fy fader så trist :icon_cry: Hun er omtrent like gammel som Storm og jeg kjenner det langt inni sjelen min så vondt dette må være for de som eier henne. RIP Saga. Siter
tm100021 Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Skrevet 11. Februar 2013 Nei nei nei Så utrolig trist!! Siter
Jankaa Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Skrevet 11. Februar 2013 Nei, æsj og fysj og fy **** :-( Siter
lucy Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Skrevet 11. Februar 2013 Litt OT; men går virkelig rev etter/dreper så store dyr (spør av ren nysgjerrighet, kan evt dele i ny tråd) Siter
jaktlykke Skrevet 11. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Februar 2013 Jeg ville vel sagt ulv jeg da... men de mener at det er rev. Siter
Marthe Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Skrevet 11. Februar 2013 Jeg ville vel sagt ulv jeg da... men de mener at det er rev. Mtp. hvor stor Storm er, så vil jeg tro at det må være et større dyr enn en rev... Stakkars liten Siter
jaktlykke Skrevet 11. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Februar 2013 Ja det er helt grusomt. Jeg ser bort på Storm og får helt kuldegysninger - hadde fått totalt panikk hadde det skjedd med ham. Siter
LilleZara Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Skrevet 11. Februar 2013 Nei!? :cry: Stakkars valpen,og eier Siter
Pringlen Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Skrevet 11. Februar 2013 En rev tar ikke hund, nei. Men om hunden alt er død, kan reven spise på på den. Siter
Shlush Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Skrevet 11. Februar 2013 Ser de "spor" av rev så er det nok det... Hunden var nok da død fra før av en annen årsak :-/ Trist uansett :-( uff, stakkars eier og valp. Siter
Guest Christine Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Skrevet 12. Februar 2013 Ikke Saga? Ser at personen som la ut meldingen om dødsfallet i går skrev for ti min siden at hun er funnet i god behold? Siter
Evelzz Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Skrevet 12. Februar 2013 Oioi, krysser fingrene for at Saga er frisk og funnet! Siter
Guest Belgerpia Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Skrevet 12. Februar 2013 Saga er funnet i god behold, hun ble funnet av kommunearbeidere. Så levningene som ble funnet i skogen av letemannskaper var nok mest sannsynlig kanskje en katt eller noe. Dette fikk uansett en lykkelig slutt. Siter
Wednesday Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Skrevet 12. Februar 2013 Å herregud, for en lettelse det må være! Siter
jaktlykke Skrevet 12. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2013 Vannvittig godt å høre! Siter
Guest Christine Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Skrevet 12. Februar 2013 Tenk så godt det var å få henne hjem! Siter
LilleZara Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Skrevet 12. Februar 2013 Phu! Herlig at hun er hjeme i god behold!! (Men det er selvfølgelig fortsatt synd på det døde dyret,og eieren dens om den hadde det) Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.