Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• 2 months later...
  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dette er et av mine favoritt GD bilder, Tesh og Valpis i perfekt harmoni

Spinnvill

Tulip har ikke ordentlig kamera, så jeg som har tatt det med Tesh og Valpis. Fineste jentene. Håper Tulip kommer med begge jentene etterhvert så skal jeg knipse av begge! Men jeg har flere jeg.

Posted Images

Skrevet

Heheh, kan prøve å filme ikveld :P

Har du, eller noen andre, fått tatt opp noen pratevideo ennå? Venter spendt og syns jeg har vært skikkelig tålmodig :innocent:

Du bør jo også berike tråden min med de nye fotomodellbildene av Tesh...

Andre med GD bilder og videoer oppfordres selvsagt også til å spamme her :D

Skrevet

Spinnvill :D

He he he! Var noen lopper i blodet der, ja :lol:

Likte også godt de flagrende ørene i starten av videoen, priceless!

Takk for bidraget!

Skrevet

leser du Honeys blogg? Masse bilder og filmer der :) www.greathoneydog.com

Jeg får ikke inn video, men litt bilder klarer man vel :)

405852_10152794270945311_1527687834_n.jp

945354_10152794271020311_2125595593_n.jp

947103_10152794271025311_688795716_n.jpg

21212_10152794271045311_1001817140_n.jpg

941521_10152794271190311_1577478328_n.jp

264562_10152794271480311_1909301488_n.jp

Bildene over er tatt av Silje Garshol!

• Like 1
Skrevet

leser du Honeys blogg? Masse bilder og filmer der :) www.greathoneydog.com

Jeg får ikke inn video, men litt bilder klarer man vel :)

21212_10152794271045311_1001817140_n.jpg

Bildene over er tatt av Silje Garshol!

Har du meldt hoppetussa på til hallingdans? Tror hun hadde fått hatten sparka ned i det hoppet der :D

Har sett en del videoer og lest en del tema om Honey ja, er en stund siden nå faktisk, så bør vel ta meg en tur igjen. Hun har stålkontroll på Honey da! Mange gode råd og tips der!

• Like 1
Skrevet

Har du meldt hoppetussa på til hallingdans? Tror hun hadde fått hatten sparka ned i det hoppet der :D

Har sett en del videoer og lest en del tema om Honey ja, er en stund siden nå faktisk, så bør vel ta meg en tur igjen. Hun har stålkontroll på Honey da! Mange gode råd og tips der!

Honey har mistet ett øye :( har lest bloggen i snart 3 år, hehe

Skrevet

Honey har mistet ett øye :( har lest bloggen i snart 3 år, hehe

Auda! Det var trist å høre! :no: Jeg begynte visst også for ca 3 år siden, men har bare vært sporadisk inne deretter, har vært en stund siden nå. Får skrive det bak øret å sjekke litt nærmere når jeg får litt mer tid :)

• 3 weeks later...
  • 6 months later...
Skrevet

Hun ble 2 år den 2. November :)

Sent from my C6903 using Tapatalk

Heldeiggrisen!

Det 1ste bildet er vel litt eldre da? Ser ut som om hun har litt ekstra hvalpehud der :Grin:

Er nysgjerrig på å vite mer om henneegentlig.

Jeg så en tanned GD her i nabolaget i dag, OMG. Er ikke ofte jeg ser en GD egentlig. Dessverre var jeg i farten på sykkelen og syns det ble litt flaut å bråstoppe og spør. Hater meg selv for å være så fornuftig/sjernert egentlig.... Damn, jeg ville virkelig hilst på den deilige GD-en...

• 2 months later...
Skrevet

Auda! Det var trist å høre! :no: Jeg begynte visst også for ca 3 år siden, men har bare vært sporadisk inne deretter, har vært en stund siden nå. Får skrive det bak øret å sjekke litt nærmere når jeg får litt mer tid :)

Nå er Honey på de evige marker :(

• 3 months later...
  • 4 months later...
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
Skrevet

En "nabo" her har en grandisvalp på 6 mnd, hentet henne i Sverige før jul. Hun er bare så søt, en sort perle :) I dag gikk vi tur sammen, og Olga koste seg sammen med alle fuglehundene :)

16624679178_c18c5c689c_z.jpg

Langbeint og flagrende lepper

16626085030_85b571f952_z.jpg

16787487386_868121a602_z.jpg

Bris til Olga: "De viktigste tingene i livet er å stoppe opp og nyte utsikten. Og å smiske til seg så mange godbiter man kan." :sleep:

16813347355_8fff8e4ba7_z.jpg

Manglet Pirat på dette bildet, men med en utålmodig vorsteh og grandis ble dette det beste bildet

16813331875_e4979b7dc6_z.jpg

Ser bitteliten ut, men veier ca 15 kg mer enn mine akkurat nå :P

16625933090_a3248d4b3e_z.jpg

• Like 3

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette avhenger nok en del av individ, men jeg tenker nå at både puddel og bichon-rasene er gode alternativer. Jeg mistenker at puddel generelt er mindre sære enn bichon, men de har også sine særegenheter. Jeg vil anbefale dere å dra på utstilling eller rasetreff for de ulike rasene og møte ulike individer og oppdrettere og eiere av alternativene, så får dere litt mer følelse med hvordan de er. En del av de små terrierrasene kan også være allergivennlig. De er strihåret og må nappes. Men de kan også være en del striere, ha mye jaktlyst og krever mer aktivitet.
    • Det kan være verdt å prøve ut ulike fôrtyper, men også gi lakseolje som tilskudd. Hvis hunden allerede er sensitiv så kanskje prøve ut sensitiv-fôr fra noen merker? RC er stort og kommersielt, og er nok helt greit fôr. Selv brukte jeg svenske Robur kombinert med Vom de siste årene og var veldig fornøyd med det. Acana og Orijen er populære merker som er ganske bra. 
    • Hei! Jeg har en Engelsk Toy Terrier gutt på litt over 4år. Han mister nesten all pels på vinteren for så å bli litt bedre på sommeren. Har pels på hodet og labber og litt på ryggen. Men han er så å si nakenhund nå. Pratet med ei som hadde samme problemet med sin Dvergpincher. Men så var det ei venninne av hu som passet hunden i en måneds tid. Og hun hadde visst byttet ut fôret og hunden hadde plutselig fått fin pels over hele. Hun husket ikke hvilket fôr det var, men hun trodde det ble solgt på butikken. Jeg bruker Royal Canin Small Dogs. Og det hadde hun og brukt, men hun synes ikke det var et bra fôr... Har en gutt til som har helt fin pels. De spiser de samme tingene. Ingen av de tåler noe med and i, de blir skikkelig dårlige i magen av det. Lurer på om det er noen andre som har hatt samme problem med sin hund og funnet en løsning?  Det skal sies at han er veldig følsom til vaskemiddelet vi bruker når klærne hans vaskes så vi bruker Nautral for det er det mildeste jeg har funnet.
    • Hei! Vi har en hund som begynner å bli en gammel mann og jeg er derfor på leting etter det som skal bli familiens neste familiemedlem etter han blir borte. I den forbindelse trenger jeg deres kloke hoder. Vi er en familie på tre, med et barn på 8 år. På grunn av allergi har vi vurdert det slik at Bichon Havanais og dvergpuddel fremstår som de mest aktuelle rasene.   Vi har en Havanais nå og han er litt spennende eksemplar. Fra han var valp har han vært ganske sær. Han er blant annet veldig lite kosete, ekstremt lite tilpasningsdyktig og har alltid hatt vanskeligheter med å slå seg til ro, så jeg kjenner vel han egentlig ikke igjen når jeg leser typiske rasebeskrivelser (nå fikk jeg dårlig samvittighet, så må legge til at han selvfølgelig er verdens beste hund!). Sønnen min har noen utfordringer blant annet på skolen og han trenger derfor å komme hjem til en bestevenn. Det var i søken på dette jeg kom over puddel, som jeg ser ofte blir brukt som terapihunder. Men når jeg leser rasebeskrivelser virker det som om Havanaise i all hovedsak er fantastiske med barn, mens det for puddler fremstår mer som om de kan være gode med barn. Så jeg lurer på om dere har noen erfaringer med disse rasene, gjerne begge? Vi kommer til å dele ansvaret med min mor som bor i samme hus, så den kommer ikke til å være noe særlig alene. Pelsstell er heller ikke noe problem. Krysser fingrene for at noen kan hjelpe oss i valget:)
    • Da er operasjon utført og alt gikk fint, vi er snart igjennom første døgnet og ho har gjort sitt benødne også slapper mye av i senga si. Ho har ikke spist enda men det kommer med tiden tenker jeg etter narkose og sånt så er jo det veldig normalt så. Godbiter har ho spist men ikke veldig mat interessert enda. Men alt i alt virker det veldig bra med ho ettersom forholdene. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...