Kine Helen Skrevet 6. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2005 satt nett og leste på påmeldingene til utstillingen vi skal på ..i en rase er det bare to valper påmeldt som skal gå i samme ring...betyr det at den ene blir BIR og den andre blir, ja det som kommer etter??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 6. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2005 Man trenger nødvendigvis ikke bli plassert (hvis hunden f.eks er helt umulig), men når det er valper blir de stort sett det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 6. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2005 for en bragd sier nå jeg... der har dere grunnen til at jeg ikke skal stille Zep før han er i juniorklassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 7. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2005 hvis det er en tispe og en hannhund så kan de blir bir og bim, hvis dommeren synes de er gode nokk til det. som regel så er ikke en dommer så nøye når han/hun dømmer et valpeskue i forhold til vanlig utstilling med bare voksne hunder. de pleier å se litt mere i mellom fingrene når det gjelder valper, de må jo tenke på at det kan være første gangen en valp stilles ut. et valpe skue er noen man bruker for 1. å se om hunden er noe å stille ut som voksen. 2. å øve seg på å vise hunden. 3. å lære hunden opp til å takkle slike situasjoner. så valpeskuer er god trening for både eier og hund. korti skal du Kine? lørdag eller søndag og når klokken?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 7. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2005 vi skal på lørdag kl 12.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 7. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2005 jeg lukter BIS Little Ninja's Heartbreaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 7. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2005 jeg lukter BIS Little Ninja's Heartbreaker hehe store drømmer du lars:) men det hadde vært gøy da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 9. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2005 LYKKE TIL SPEEDY MANN - GJØR SÅ GODT DU KANN - DU ER JO MIN MANN Kyss fra Askepott Love Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 9. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2005 det er jo lov å håpe på at det er en tispe og en hannhund da sånn at dommeren deler ut bir og bim, sånn at speedyen får ihvertfall en av de premiene. vi får se, det er jo ikke så lenge til nå. (teller dagene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar