bardmand Skrevet 9. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2013 Jamen, chihuahua skal jo ha epleskalle! At ikke alle chihuahuas er like bra eksteriørt blir en annen sak. Det er den jammen ikke alene om som rase. Men det er klart, den voldsomme populariteten kan ha hatt sin pris. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amiya Skrevet 10. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2013 Synes Chi er helt nydelige! Det gjør meg ikke noe om de ser rare ut med epleskalle.. Hvordan hunden ser ut spiller ingen rolle Chihuahua passer meg egentlig ganske perfekt, men der tåler litt lite. Så noen hadde nevnt dansk-svensk gårdshund skal lese litt om de også! Er det noen her med Japansk Chin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Jamen, chihuahua skal jo ha epleskalle! At ikke alle chihuahuas er like bra eksteriørt blir en annen sak. Det er den jammen ikke alene om som rase. Men det er klart, den voldsomme populariteten kan ha hatt sin pris. Det er sant. Jeg burde skrevet overdrevet. Ser mange med rennende øyne forresten, har det en sammenheng eller forekommer det på alle "hodevariantene"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Jeg elsker rasen. De er så skjønne altså! Men har en samboer som ikke er helt enig i at vi skal ha en sånn liten kropp i hus Hun ville aldri blitt komfortabel med en så liten, skjør kropp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts