Gå til innhold
Hundesonen.no

BOT nettingdekken og Huttra Fleec selges (og mer kommer iløpet av kvelden)


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Åh, jeg prøvde jo BOT-dekken på Geo da jeg var i Sverige, men jeg husker ikke hvilken av størrelsene jeg fant ut at passet. Tror kanskje det var 49. Eller 52. :P Det passer fint til Talli og Blaze?

Pluss, de utstillingslinene var temmelig fine. Hm...

De ligger godt ned på lårene på jentene. Det er bare til å måle ryggen hans egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Oooh, kanskje det BOT dekkenet kunne passet til Java...? Hun begynner jo å bli en voksen dame, så noe sånt hadde ikke vært så dumt! Hun har jo overtatt et bilbur etter jentene dine før, så de er jo ganske like i strl... Jeg må tenke bittelitt på det, men er interessert altså :)

Skal ikke på Bø da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, kanskje det BOT dekkenet kunne passet til Java...? Hun begynner jo å bli en voksen dame, så noe sånt hadde ikke vært så dumt! Hun har jo overtatt et bilbur etter jentene dine før, så de er jo ganske like i strl... Jeg må tenke bittelitt på det, men er interessert altså :)

Skal ikke på Bø da.

Bare tenkt på det, foreløpig har jeg ikke hørt noen andre. Jeg kan selvsagt også sende det til deg.

Mål ryggen på dyret ditt, så kan jeg sammenligne med mine om du skulle ønske det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Nei, det er nettingdekken jeg har, og det står 48-50 inni dekkenet...

Det er sannsynligvis den gamle modellen du har da? Det er veldig stor forskjell på de gamle og de nye modellene :) De nye er litt større etter min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...