Gå til innhold
Hundesonen.no

Skuddrama på kennel utenfor Lysekil (Sverige)

Recommended Posts

Skrevet

"Minst tre hundar har skjutits ihjäl på en kennel i närheten av Lysekil. Ägaren förskansade sig efter skottlossningen i sitt hus under fyra timmar innan han självmant gav upp."

Link

En schäferhundkennel forøvrig.

Skrevet

Hmmm det var rart, jeg kan ikke finne igjen kennel i Svensk Schæferhund klubb og ett par oppdrettere har ikke peil. Jaja, er det schæfere så får jeg vel greie på det i løpet av dagen *styre nysgjerrigheten*

Skrevet
Unnskyld at svensken min er så dårlig, men er det personen som eier kennelen som har skutt, eller kom det noen utenfra og dit, for å skyte vilt rundt seg, og skyte hunder?

Virker som om det var kenneleieren ja. Han var alene og gav opp forskansingen. Merkelig og kjedelig sak det der!

• Like 1
Skrevet
Unnskyld at svensken min er så dårlig, men er det personen som eier kennelen som har skutt, eller kom det noen utenfra og dit, for å skyte vilt rundt seg, og skyte hunder?

Det er eieren av kennelen som har skutt rundt seg og skadeskutt 3 hunder. Mannen oppgis å ha vært beruset og svært urolig.

Skrevet

Lurer ofte på hva som ligger bak slike handlinger. Det må jo være noe annet i tillegg til bare rus? Personlige problemer, sykdom, depresjoner etc som blir evt forsterket av rusen...

• Like 1