Nirm Skrevet 31. Januar 2013 Rapporter Skrevet 31. Januar 2013 "Minst tre hundar har skjutits ihjäl på en kennel i närheten av Lysekil. Ägaren förskansade sig efter skottlossningen i sitt hus under fyra timmar innan han självmant gav upp." Link En schäferhundkennel forøvrig. Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 31. Januar 2013 Rapporter Skrevet 31. Januar 2013 En schäferhundkennel forøvrig.hvem? Siter
Nirm Skrevet 31. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Januar 2013 hvem? Ikke lov å henge ut navngitte personer her husk. Siter
Margrete Skrevet 31. Januar 2013 Rapporter Skrevet 31. Januar 2013 Hmmm det var rart, jeg kan ikke finne igjen kennel i Svensk Schæferhund klubb og ett par oppdrettere har ikke peil. Jaja, er det schæfere så får jeg vel greie på det i løpet av dagen *styre nysgjerrigheten* Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 31. Januar 2013 Rapporter Skrevet 31. Januar 2013 Ikke lov å henge ut navngitte personer her husk.henge ut? Jeg spurte hvem? Siter
SoppenCamilla Skrevet 31. Januar 2013 Rapporter Skrevet 31. Januar 2013 Unnskyld at svensken min er så dårlig, men er det personen som eier kennelen som har skutt, eller kom det noen utenfra og dit, for å skyte vilt rundt seg, og skyte hunder? Siter
13de Skrevet 31. Januar 2013 Rapporter Skrevet 31. Januar 2013 Unnskyld at svensken min er så dårlig, men er det personen som eier kennelen som har skutt, eller kom det noen utenfra og dit, for å skyte vilt rundt seg, og skyte hunder? Virker som om det var kenneleieren ja. Han var alene og gav opp forskansingen. Merkelig og kjedelig sak det der! 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 31. Januar 2013 Rapporter Skrevet 31. Januar 2013 Unnskyld at svensken min er så dårlig, men er det personen som eier kennelen som har skutt, eller kom det noen utenfra og dit, for å skyte vilt rundt seg, og skyte hunder? Det er eieren av kennelen som har skutt rundt seg og skadeskutt 3 hunder. Mannen oppgis å ha vært beruset og svært urolig. Siter
Nirm Skrevet 31. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Januar 2013 Lurer ofte på hva som ligger bak slike handlinger. Det må jo være noe annet i tillegg til bare rus? Personlige problemer, sykdom, depresjoner etc som blir evt forsterket av rusen... 1 Siter
Recommended Posts