MonicaT Skrevet 26. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2013 På onsdag ble Amigo vaksinert og fornyet rabies. På den første stikket hylte han mens nr to gikk fint. I går oppdaget jeg en hevelse i nakken, som er blitt større i dag. Jeg regner med at det er en reaksjon på vaksinen. Det kan være vanlig det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 26. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2013 Det er ikke uvanlig det Men det bør gå bort etter en ukes tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 26. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2013 Ja min forrige fikk en svær kul der hun ble stukket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 26. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2013 Ikke uvanlig nei Følg litt med, men så lenge den går tilbake etter noen dager og hunden ikke har andre reaksjoner er det ikke noe å bekymre seg for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts