Gå til innhold
Hundesonen.no

Banner-hjelpen


borderen
 Share

Recommended Posts

For noen år siden var det super populært å lage bannere her på hundesonen! Jeg har ikke funnet et eneste tregneprogram jeg får til å bruke på macen, så nå trenger jeg litt hjelp.

Jeg trenger et banner for å ha øverst på denne siden (skammer meg over det jeg klarte å få til med word og screen shot!).

Tekst: Teiens Hundekunnskap

http://teiens.com (med liten skrift er eller annet sted på banneret)

Jeg venter på å få en logo som ei tegner for meg, men vet ikke helt når den kommer og må ha et presentabelt banner i mellomtiden. Det kan være rent og enkelt slik at det står i stil med resten av siden.

Jeg trenger også et banner i samme stil til signaturen her inne (300 x 60 pixel)

Noen bilder som går an å bruke (prøvde å legge de i spoiler, men fikk det ikke til?):

IMG_0423.jpg

IMG_2559.jpg

IMG_9091.jpg

IMG_9055.jpg

trening145.jpg

rIMG_3846.jpg

IMG_1226.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg liker den banneren du har jeg. Eneste jeg ville gjort er å speilvende bildet sånn at du får teksten over vannet, da kutter den ikke over Kiter. Pluss at det ser ut som om han hopper inn i den.

Også ville jeg skrevet Teiens i kursiv krølleskrift og hundekunnskap i ala sånn skrift som du har nå. (litt omvendt av denne enkle banneren jeg laget for følgende nettside http://www.fellesutstillingen.com/)

Dette er altså bare tanker på hvordan jeg ville hatt det, men det er liksom slik stil jeg liker over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg liker den banneren du har jeg. Eneste jeg ville gjort er å speilvende bildet sånn at du får teksten over vannet, da kutter den ikke over Kiter. Pluss at det ser ut som om han hopper inn i den.

Også ville jeg skrevet Teiens i kursiv krølleskrift og hundekunnskap i ala sånn skrift som du har nå. (litt omvendt av denne enkle banneren jeg laget for følgende nettside http://www.fellesutstillingen.com/)

Dette er altså bare tanker på hvordan jeg ville hatt det, men det er liksom slik stil jeg liker over det.

Jeg liker ikke å speilvende bilder... For meg blir hundene ugjenkjennelige og da vil jeg aldri komme til å like bildet.

Takk Anette. Størrelsen er forsåvidt valgfri, men sånn ca 100x1000 pixler går an.

Tenkte mer på et banner der man klipper ut hunden(e) og legger de til på en eller annen bakgrunn og lager en tekst som kommer tydelig frem. Sånn som f.eks. her

Kan få laget det selv altså, men da må jeg hjem for å skaffe en pc med tegneprogram, så det kan ta noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å speilvende bilder... For meg blir hundene ugjenkjennelige og da vil jeg aldri komme til å like bildet.

Takk Anette. Størrelsen er forsåvidt valgfri, men sånn ca 100x1000 pixler går an.

Tenkte mer på et banner der man klipper ut hunden(e) og legger de til på en eller annen bakgrunn og lager en tekst som kommer tydelig frem. Sånn som f.eks. her

Kan få laget det selv altså, men da må jeg hjem for å skaffe en pc med tegneprogram, så det kan ta noen dager.

Den ser jeg ja, og er vel egentlig litt enig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...