Gå til innhold
Hundesonen.no

Ønsker å kjøpe «Hundens språk og atferd - en illustrert håndbok.

Recommended Posts

Skrevet

Jeg søker altså denne. Synes prisen ble litt vel heftig, så om noen har den brukt og kunne tenke seg å selge til en hyggeligere pris (evt låne bort sitt eks) så hadde jeg blitt veldig glad. :)

Skrevet

Du sparer en hundelapp på å kjøpe den på amazon.co.uk (fri frakt til Norge). Ellers kan jeg sikkert låne bort min engelske versjon en stund, har ikke sett så mye i den egentlig...

Skrevet
Du sparer en hundelapp på å kjøpe den på amazon.co.uk (fri frakt til Norge). Ellers kan jeg sikkert låne bort min engelske versjon en stund, har ikke sett så mye i den egentlig...

Nå hang jeg meg litt opp i at den norske varianten av boka var oppført på lista så jeg tenkte jo ikke på amazon engang! :P Men boka består kanskje mest av bilder? Da er det kanskje ikke så nøye om den er på norsk eller engelsk?

Skrevet
Det er jo masse tekst-forklaringer til bilder. Jeg synes den er helt grei å lese men jeg leser mye på engelsk til vanlig.

Godt å vite! :) Jeg leser også mye engelsk, så da burde vel det gå greit! Takk for tipset!

Jeg tror jeg har denne hjemme på norsk. Spør meg på mandag :-P

Knall! Da skal jeg huske på mandagen! ;)

Skrevet
Godt å vite! :) Jeg leser også mye engelsk, så da burde vel det gå greit! Takk for tipset!

Jeg har den her ja :P stor på norsk og blå :P

Skrevet

Jeg har den her ja :P stor på norsk og blå :P

Lyst til å bli kvitt den eller låne bort?:)

Skrevet
Lyst til å bli kvitt den eller låne bort? :)

du kan låne den om du ikke får tak i en egen kopi. jeg bruker dne ikke så ofte men er jo kjekk å ha :)