MegaMarie Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Blondie har klart å slikke litt på såret etter operasjonen og det har kommet noe gul guffe oppå og det ser litt opphovnet ut. Jeg har vasket det med grønnsåpe, og hun går på antibiotika. Ser det ut til at vi burde få det sjekket opp av en veterinær? Siter
Guest Jonna Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Ja dette er grunnlag for sjekk hos veterinær. Kan være hun går på feil type antibiotika, eller må forlenge kuren. Siter
MegaMarie Skrevet 15. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Takk for svar Da drar vi inn i morgen. Hun skal egentlig slutte på kuren i dag, så den må vel forlenges slik hun ser ut nå. Siter
marjea Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 I tillegg ville jeg kjøpt Klorhexidin 0,5 mg/ml og vasket godt med det i kveld og i morgen tidlig. 1 Siter
Taz Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Kan være at hun reagerer på tråden som er brukt? Eller har det sett fint ut helt til nå? Men enig ang veterinærbesøk. Siter
Shlush Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Jeg ville tatt en sjekk Bedre med en gang for mye enn en gang for lite, og greit å ta det før det utvikler seg til å bli værre. Siter
MegaMarie Skrevet 15. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 I tillegg ville jeg kjøpt Klorhexidin 0,5 mg/ml og vasket godt med det i kveld og i morgen tidlig. Fikk ikke med meg dette før nå. Jeg har seinvakt i dag, så har desverre ikke muligheten. Men om det fremdeles er nødvendig så kan jeg gjøre det i morgen, men da skal hun jo uansett til veterinæren. Kan være at hun reagerer på tråden som er brukt? Eller har det sett fint ut helt til nå? Men enig ang veterinærbesøk. Hun har vært fin helt frem til de fjernet plasteret på såret og hun dermed hadde mulighet til å vaske seg på det. Siter
Teserere Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Jeg ville tatt en tur Hvor lenge er det siden operasjonen? Siter
MegaMarie Skrevet 16. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2013 Det er 8 dager siden operasjonen. Da har vi vært hos veterinæren og hun syntes det så helt fint ut Det var visst vanlig at det var litt mer opphovnet noen steder enn andre, og hun mente det var bedre at pusset kom ut enn at det lå seg under huden. 2 Siter
Recommended Posts