Ane Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Lagde meg en tråd som jeg kan legge inn bilder fra året i jeg Får håpe det blir noen gode turer i år, slik at jeg får tatt en del mer bilder enn i fjor. Siter
Ane Skrevet 15. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Hyttetur, Voss, 11-13 januar. Kappløp! Nora er veldig klar. Stor jente blitt! Ikke lenge til hun er 2 år nå. Sykt! Er faktisk under to mnd. til... Slitne hunder Kosemose Brøytedutten Lillegutt Ikke lett å løfte smågutter.. Lillegutt får litt kjeft av mamman sin. Fleks på fjellet! Sambo legger ut fjellduken ' Nora med rim i skjegget! Mia, mamman til Brøyt. Godt med skive på tur sier Nora 5 Siter
Castella Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Fine hunder nydelig han brøyt! 1 Siter
Mirai Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Så mye fint! Både fine hunder, fin samboer, og fint landskap! 1 Siter
Ane Skrevet 15. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 GNRK FÅR SÅ LYST PÅ VORSETH <3 Flink! Så mye fint! Både fine hunder, fin samboer, og fint landskap! Siter
MegaMarie Skrevet 16. Januar 2013 Rapporter Skrevet 16. Januar 2013 Ser ut som at Nora trives i flokken nå Så ut som en herlig tur! 1 Siter
Ane Skrevet 16. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2013 Ser ut som at Nora trives i flokken nå Så ut som en herlig tur! Ja, hun har trivdes med de hele tiden, egentlig Hun har bare noen idiotbyer hvor hun skal være "vaktmester" og kontrollere eldsta og Brøyt. Mia er den eneste som kjefter på henne om hun er dust, og der pleier Nora som oftest å skjønne greia.. Hun er jo ikke helt topp på språk, føler jeg.. 1 Siter
Ane Skrevet 17. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Snørekjøring med vostehhunder og Nora i helgen Er ikke alltiiid like lett å holde følge med vorstehhundene over lengre distanser sier Nora. Siter
Recommended Posts