Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp til Team-navn!


C.J
 Share

Recommended Posts

Nå har jeg kommet opp med noen brukbare Team-navn til meg og typen, men trenger deres hjelp til å velge "the one" ;-)

Vi er altså to personer med to gronniser og en terv som konkurrerer i agility. Jeg trener også LP og spor, og det er jo ikke umulig at det blir konkurranser også i disse grenene en gang i fremtiden.

Stikkord som kjennetegner oss er; fart, lyd, dårlig tid, disk, vimsete, sprell, humor, intensitet. Så stem i vei på følgende navn:

Team Playful

Team Lawless

Team Alert n' alive

Team In a hurry

Team In a rush

Team Readiness

Team Runaway (kan bety "ute av kontroll"...)

Team Moonstruck (galskap styrt av månefasene, haha :-D )

Selv liker jeg best de to sistnevnte. Hva med dere? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kommet opp med noen brukbare Team-navn til meg og typen, men trenger deres hjelp til å velge "the one" ;-)

Vi er altså to personer med to gronniser og en terv som konkurrerer i agility. Jeg trener også LP og spor, og det er jo ikke umulig at det blir konkurranser også i disse grenene en gang i fremtiden.

Stikkord som kjennetegner oss er; fart, lyd, dårlig tid, disk, vimsete, sprell, humor, intensitet. Så stem i vei på følgende navn:

Team Playful

Team Lawless

Team Alert n' alive

Team In a hurry

Team In a rush

Team Readiness

Team Runaway (kan bety "ute av kontroll"...)

Team Moonstruck (galskap styrt av månefasene, haha :-D )

Selv liker jeg best de to sistnevnte. Hva med dere? :-)

Har sikkert ikke noe å si for deg altså, men det er en ganske stor flatoppdretter som har Moonstruck som kennelnavn - sånn om du lurer på hvorfor det finnes mange stoler og fleecejakker med MS på ryggen, for det har de ;)

Moonstrucks_tanter.jpg

(hentet fra hjemmesiden deres)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...