Martine Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 Noen som vil trene en dag snart? Lydighet, passeringer eller evt annet? Siter
Anette Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 Gjerne. Aner ikke når :-P Tror jeg skal lufte hunder lørdag så kanskje søndag om jeg er i form :-P 1 Siter
Com Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 er gjerne med og trener lydighet en dag 1 Siter
Martine Skrevet 10. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 Hvor og når? Hvor holder folk til? Siter
SiriEveline Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 Holder til i Bærum, men disponerer bil 1 Siter
simira Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 Jeg er også gjerne med, om det passer. Har ikke tid/ork nå i helga tror jeg, alene med to hunder og i dårlig form. Kanskje på søndag hvis det ikke blir så langt unna Grefsen. Hvordan er det på Kjelsås skole i helgene, er det masse unger og skrål? Siter
Martine Skrevet 10. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 Jeg er også gjerne med, om det passer. Har ikke tid/ork nå i helga tror jeg, alene med to hunder og i dårlig form. Kanskje på søndag hvis det ikke blir så langt unna Grefsen. Hvordan er det på Kjelsås skole i helgene, er det masse unger og skrål? Jeg vet ikke, men tror det er greit på Myrerjordet. Der er det måkt en del til skøytebane, men er nok ikke noe is der nå vil jeg tro. Siter
Com Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Hvor og når? Hvor holder folk til? Bor i Nydalen/Storo Siter
Martine Skrevet 11. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Bor i Nydalen/Storo Rett ved meg nesten, da! Jeg bor på Kjelsås jeg kan nesten når som helst. 1 Siter
SiriEveline Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Rett ved meg nesten, da! Jeg bor på Kjelsås jeg kan nesten når som helst. Kan begge dager i helgen Men jobber ukedager, og siden hund ikke bor hos meg så må en av dem hentes så da blir det litt tungvint (ihvertfall neste uke siden jeg har senvakt). Siter
Martine Skrevet 11. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Kan begge dager i helgen Men jobber ukedager, og siden hund ikke bor hos meg så må en av dem hentes så da blir det litt tungvint (ihvertfall neste uke siden jeg har senvakt). Ta det en dag i helgen da? 1 Siter
Anette Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Hva med søndag f.ex? helst litt utpå dagen Siter
simira Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Kjelsås skole (ved siden av Kjelsås stasjon), kl. 13 på søndag? Hvis det har vært is på Myrerjordet er det nok rimelig vått der... Siter
Anette Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Kjelsås skole (ved siden av Kjelsås stasjon), kl. 13 på søndag? Hvis det har vært is på Myrerjordet er det nok rimelig vått der... Kan du ta med rally skiltene? Jeg har noen banetegninger jeg gjerne vil prøve Siter
simira Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Kan du ta med rally skiltene? Jeg har noen banetegninger jeg gjerne vil prøve Skal prøve å huske. Kassen står ikke i bilen akkurat nå. Siter
SiriEveline Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Ta det en dag i helgen da? Jupps! Og som foreslått under passer søndag fint Tenker å ta med Iver så får han litt trening på nytt sted. 1 Siter
Martine Skrevet 11. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Kan godt ta det kl 13 på Kjelsås skole. Vet ikke hvordan det er med folk der i helgene, men. 1 Siter
Martine Skrevet 12. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 Hvem kommer i morgen? Siter
Anette Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 Hva er adressen dit? Jeg tror jeg kommer,må se ann når jeg våkner. Siter
Martine Skrevet 12. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 Hva er adressen dit? Jeg tror jeg kommer,må se ann når jeg våkner. Er ikke helt sikker på adressen, men hvis du følger trikkeskinnene i stedenfor å kjøre til høyre inn til meg, så ser du skolen på venstre side. Bare kjøre ned bakken Siter
SiriEveline Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 Jeg kommer! Hundeløs riktignok, men med kamera Siter
simira Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 Jeg kommer! Hundeløs riktignok, men med kamera Jeg har to. Hunder altså, dropper kamera. Første treff på google sa adresse Asbjørnsens vei 3. Jeg vet ikke hvor det er mest kurant å kjøre eller parkere, men tipper det er greit å kjøre til Kjelsås (tog)stasjon og parkere der. Siter
SiriEveline Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 Jeg har to. Hunder altså, dropper kamera. Første treff på google sa adresse Asbjørnsens vei 3. Jeg vet ikke hvor det er mest kurant å kjøre eller parkere, men tipper det er greit å kjøre til Kjelsås (tog)stasjon og parkere der. Da har jeg hender ledige til alle mann Siter
Martine Skrevet 12. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 Jeg har to. Hunder altså, dropper kamera. Første treff på google sa adresse Asbjørnsens vei 3. Jeg vet ikke hvor det er mest kurant å kjøre eller parkere, men tipper det er greit å kjøre til Kjelsås (tog)stasjon og parkere der. Får man ikke parkert i veien utenfor skolen i hvert fall, da...? Det er forresten mulig to venninner av meg også kommer. Siter
Recommended Posts