Gå til innhold
Hundesonen.no

Spennende stoff - hvor får jeg tak i?


soelvd
 Share

Recommended Posts

Jeg skal sy blant annet sengekanter til vugge og sprinkelseng. Nå finner man jo litt på hobbybutikker, men jeg kunne godt tenke meg noe litt unikt som man ikke finner overalt. Noen tips til nettbutikker med et godt utvalg? Og kjenner noen til hvor jeg får tak i sånn å "stappe" det med, sånn at de holder i formen?

For ordens skyld om noen ikke vet hva jeg tenker på:

laredoute.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk begge to, skal sjekke ut sidene :)

For å stive av kan du bruke vliselin, eller rett og slett papp og filt.

Stoff, tja, ebay, om du vil ha godt utvalg? Stoff og stil er nok den største nettbutikken på sånt i Norge.

Papp må vel bli upraktisk i barneseng der ting kan bli vått/fuktig feks.. Vliselin har jeg aldri hørt om. Er det barnevennlig? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å være litt hysterisk; jeg hadde ikke kjøpt Kina-produsert stoff på ebay med fancy farger og crap for å ha nedi senga til min nyfødte baby :P når man tenker på de reaksjonene ungdommer har fått av uvaskede bjørn borg truser og jukse-dongeri. Øst-Asia er riddled med forurensende tungmetaller og giftstoffer, all plastikk-billig-skjiten deres proppes full av søppelet...

Men det er jo ens eget valg da :P Just saying...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å være litt hysterisk; jeg hadde ikke kjøpt Kina-produsert stoff på ebay med fancy farger og crap for å ha nedi senga til min nyfødte baby :P når man tenker på de reaksjonene ungdommer har fått av uvaskede bjørn borg truser og jukse-dongeri. Øst-Asia er riddled med forurensende tungmetaller og giftstoffer, all plastikk-billig-skjiten deres proppes full av søppelet...

Men det er jo ens eget valg da :P Just saying...

Helt enig, lurte på om jeg skulle ta det med i åpningsinnlegget. Hun skal jo faktisk ligge oppi det stoffet ganske mange timer i døgnet!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder du deg under 200 kroner er det tollfritt iallefall. Jeg syns de har rimelige priser i forholdt til norge. Har bestilt fra de 4-5 ganger og alle unntatt en gang kom pakken raskt, Den ene gangen tok det noen uker, men jeg fikk beskjed pr. mail om forsinkelsen (de hadde ikke alt jeg skulle ha inne på lager)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...