Jankaa Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Hei. Jeg skal på tur i mars, og skal ha med Malle, og forhåpentligvis en liten knøtt i kabinen. Er det noen som har bur å leie meg, for denne reisen? Jeg er ikke så mye ute å flyr at jeg anser det som hensiktsmessig å kjøpe nytt, og finner ingen rimelige brukte på markedet (enn så lenge). Jeg trenger en sånn liten bag til å ha minihund i kabinen, og et varikennel x-large. (Jeg kan ikke SKJØNNE at den lille Mallemusen skal måtte ha et så stort bur....) Betaler selvsagt for å leie det, og erstatter burene ved skade. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 8. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Kasseburet er ordnet, nå mangler bare en flybag til sånn knøtte-smått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Knøtte små???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Jeg bor vel litt for langt unna, hvis ikke hadde du fått lånt mitt. Husk at du må fly med sas for å få hund i kabinen på utenlandsturer da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Jeg har en flybag til knøtte-små, kan lete etter den etterpå. Vi har klart å trøkke amiga oppi og Oliver til Lill lå i den også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 8. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Jeg bor vel litt for langt unna, hvis ikke hadde du fått lånt mitt. Husk at du må fly med sas for å få hund i kabinen på utenlandsturer da Er det kun SAS som tilbyr det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Er det kun SAS som tilbyr det? Utenlands ja, flyr du Norwegian uten for Norges grenser må valpis i lasterommet. Usikker på KLM osv da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Utenlands ja, flyr du Norwegian uten for Norges grenser må valpis i lasterommet. Usikker på KLM osv da.. Er ganske mange andre enn SAS og Norwegian som flyr mellom Norge og Utlandet, da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Er ganske mange andre enn SAS og Norwegian som flyr mellom Norge og Utlandet, da. Nei, sier du det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts