Rocket Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Skrevet 9. Januar 2013 Det gjør streng tatt din også Rocket men han kommer aldri til å bli med kjenner jeg han rett Mnja, spørs. Hadde du spurt meg for en uke siden hadde jeg nok vært mer positiv, men etter idag.. nope. Kommer ikke til å spør om han gidder å kjøre en gang, så blir buss for min del. Siter
LilleZara Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Skrevet 9. Januar 2013 Hvilket tidspunkt tenker dere? Siter
Miss_92 Skrevet 10. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 Hadde jo vert greit i 12-13 tiden med tanke på at det blir fort mørkt vi får ta buss sammen kjære Siter
LilleZara Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 Ja,er jo praktisk å faktisk se hundene,pluss Zara er litt mørkredd Siter
Tabris Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 12:30 ved Bogafjell skole, da? Busstoppet er jo rett ved siden av også. Siter
LilleZara Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 12:30 ved Bogafjell skole, da? Busstoppet er jo rett ved siden av også. Høres bra ut for meg Siter
Miss_92 Skrevet 10. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 Yeah hørres bra ut så sant jeg kommer meg opp! ( haha har jobbet nattevakter) våknet i sag til at hunden har rasert og lekt gravemaskin i plantene til min ste mor! Komt seg ut av inngjæringen som vi har på kjøkkenet gleder meg ikke til å rydde opp i det nei -.- Siter
Tabris Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 Hvis det er for tidlig for deg, så kan vi ta det litt senere. Siter
Miss_92 Skrevet 11. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Neida det går fint det Rocket kan dra meg opp hun ^^ Siter
Rocket Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Neida det går fint det Rocket kan dra meg opp hun ^^ Haha spørs om jeg er våken! *Prosjekt snu døgn* har fungert sers dårlig til nå! Siter
Miss_92 Skrevet 11. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Haha ja merket det prøvde å ringe deg rundt 1300 tiden i dag! Det er fint vær ute! Vi må ut å gå tur! Siter
LilleZara Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Hvis folk sliter med å komme seg opp i morgen (noe jeg også kommer til å gjøre,da jeg har jobbet kveld mye denne uken ),så er det jo bare å ta det en annen dag vet dere Siter
Rocket Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Kan hende det passer best for min del en annen dag, spørs om jeg får sove i natt eller ikke Siter
LilleZara Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Kan hende det passer best for min del en annen dag, spørs om jeg får sove i natt eller ikke Er greit for meg Siter
Miss_92 Skrevet 11. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Det går helt fint for meg også vet ikke helt hvor det er så trenger rocker får å komme meg dit Siter
Tabris Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 Ok, da tar vi det en annen dag. Siter
LilleZara Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 For meg passer det best mandag,eller lørdag,søndag neste uke Evt. neste uke igjen Siter
Miss_92 Skrevet 12. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 Da passer det best får meg på mandag skal jobbe morgenvakter neste helg Siter
Miss_92 Skrevet 12. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 Nei det passer ikke på mandag skal til kjæresten som bor i stavanger i morgen å kommer til å bli der frem til onsdag :S Siter
Rocket Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 Det går helt fint for meg også vet ikke helt hvor det er så trenger rocker får å komme meg dit Er tross alt 5år siden jeg var der på kurs, veldig mye utbygget etter det der ute! Var såvidt bare skolen og et 20tallshus såvidt jeg husker Jeg har ikke peiling på hvor skolen ligger ift alt annet nå lenger, men jeg trooooor skolen ligger i retning: Siste rundkjøringen opp til venstre, men skal ikke si det sikkert. Ellers kunne jo dere 3 egentlig ha møtt hverandre idag da Passer for meg nårsomhelst enn så lenge, så sant døgnrytmen holder seg der den er nå og ikke hodet krangler noe mer (migrene). Siter
Tabris Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 Skolen ligger rett rundt svingen fra Helgø. Først kjører bussen forbi Helgø på venstre siden, så gjennom to rundkjøringer. Den siste rundkjøringen tar bussen til høyre, da er det bare å trekke i snora. Busstoppet ligger rett ved skolen. 1 Siter
Linisa Skrevet 4. April 2013 Rapporter Skrevet 4. April 2013 Hei der Har lett lenge etter noen å ha hundetreff med som bor i Sandnes. Er noen av dere interesserte i å treffes? Siter
Lena Marthinsen Skrevet 19. Juni 2013 Rapporter Skrevet 19. Juni 2013 Hei der Har lett lenge etter noen å ha hundetreff med som bor i Sandnes. Er noen av dere interesserte i å treffes? Jeg! Om en uke og to. Må bare få dyret først Siter
Rocket Skrevet 19. Juni 2013 Rapporter Skrevet 19. Juni 2013 Kan sikkert bli med jeg også, har dog en voksen hannhund som nevnt tidligere i tråden. Et nytt forslag til å møtes mtp frislipp kan være ballbingen ved hanabanen. Men spørs om det er helt lov, ser mange bruker den til hundene sine, men vet ikke hva fotballlaget synes om det. Siter
LilleZara Skrevet 19. Juni 2013 Rapporter Skrevet 19. Juni 2013 Jeg er med! Etter fredag å,så har jeg fri i to uker Så for meg passer det i teorien år som helst Men passer en cavalier på 11år da,men ha er snill som et lam,så det er bare godt å sosialiseres med han Siter
Recommended Posts