Miss_92 Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Jeg har ein lita ei på 6-7 måneder, trodde selv at hun ikke trengte så mye mer sosialiserings trening mer. men jeg var en tur i hundeskogen i dag og hun var veldig redd når andre hunder kom mot får å hilse. Hun har mangen kjekke venner som hun kommer godt overens med, (store og små) men dette med nye hunder sliter hun litt med enda. Hadde vært kjekt vis noen ville møtes og være med på en sosialisering's og leke dag, store eller små, vokse eller valper ^^ Siter
LilleZara Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Jeg er gjerne med Zara er litt enten eller med valper da. Enten leker hun med de eller så vil hun bare ikke ha noe med de å gjøre Og da får valpen beskjed om det Hun er ikke stygg eller uretterdig altså. Bare sier i fra når nok er nok. Siter
Rocket Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Er gjerne med jeg også, selv om Lucy allerede kjenner Rocky Siter
Miss_92 Skrevet 8. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Jeg er gjerne med Zara er litt enten eller med valper da. Enten leker hun med de eller så vil hun bare ikke ha noe med de å gjøre Og da får valpen beskjed om det Hun er ikke stygg eller uretterdig altså. Bare sier i fra når nok er nok. haha det er Lucy vant til, min mor har en ekstremt kjefete Chihuahua! Hun blir ofte satt på plass, Rocky kan også si ifra av og til når han får nåk Er gjerne med jeg også, selv om Lucy allerede kjenner Rocky Det kom jo ikkje så ei bomba! regnte egentlig me at du kom te å ble me ^^ 1 Siter
LilleZara Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Når tenker du at vi skal møtes? Jeg jobber av og til dag å av og til kveld,men har fri i helgene og på mandager. Siter
Miss_92 Skrevet 8. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Jeg har fri nå til helga, har fri til uka også utenom en nattevakt. jobber annen vær helg kanskje nå til helga eller neste uke? Siter
Tabris Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Er det plass til flere? Ozu hadde hatt godt av å sosialisere mer han også. Han er 6 måneder, og savner noen på egen alder å leke med. Siter
Miss_92 Skrevet 8. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Ja ofc ^^ jo fler jo bedre ^^ Siter
Rocket Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Noen som har forslag til sted vi kan møtes på? Siter
Miss_92 Skrevet 8. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Din slalsk du svarer her men ikke på tlf -.- Rocket jeg vil på tur med deg før jeg skal på jobb i natt! Siter
Rocket Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Din slalsk du svarer her men ikke på tlf -.- Rocket jeg vil på tur med deg før jeg skal på jobb i natt! Du vet, jeg har så og si aldri kontroll på hvor den telefonen er.. Siter
Tabris Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Hadde vært greit med et område hvor hundene kunne være litt løse. Siter
Miss_92 Skrevet 8. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 noen som har et fårslag? Siter
Tabris Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Hvor bor dere? Bogafjell skole har jo en grei fotballbane, med parkeringsplass rett ved siden av. (Er en hundeklubb som trener der èn gang i uka, faktisk). Siter
Miss_92 Skrevet 8. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 vi bor på hana så er jo ikke så langt å busse ut der Va sier dere Rocket og LilleZara? Siter
Rocket Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Høres bra ut for min del, mener jeg har vært der på valpekurs en gang i tiden (Med Hund I Fokus var det vell de het) Siter
LilleZara Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Helt greit for meg også,da jeg bor på toppen av Bogafjell,så slipper jeg reise så langt Siter
Miss_92 Skrevet 9. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Januar 2013 Når passer det best for dere? Det passer får meg alt fra fredag til søndag for meg denne uka skal jobbe helg neste uke å en nattevakt neste uke å da passer det verken dagen før eller etter je har jobba ( døgnet er helt ldelagt da) Siter
LilleZara Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Skrevet 9. Januar 2013 For meg passer det nå i helgen (lørdag og søndag)+ mandag Siter
Tabris Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Skrevet 9. Januar 2013 Hele helgen passer for meg også. Siter
Miss_92 Skrevet 9. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Januar 2013 yeah skal vi ta det på fredag (passer best for meg ) Siter
LilleZara Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Skrevet 9. Januar 2013 Jobber til kl18 på fredag,så passer ikke for meg. Men om det er det som passer best for dere andre,så bare ta den dagen,så får jeg være med neste gang Siter
Tabris Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Skrevet 9. Januar 2013 Det passer egentlig ikke så godt på fredag, jeg er nok ikke hjemme før halv åtte eller åtte den dagen. Men lørdag eller søndag går fint. 1 Siter
Miss_92 Skrevet 9. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Januar 2013 Ja men da kan vi jo ta det på lørdag Bare typen som kommer i helga men jeg kan jo dra med meg han også han trenger litt frsik luft fra alt spillingen hans Siter
Miss_92 Skrevet 9. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Januar 2013 Det gjør streng tatt din også Rocket men han kommer aldri til å bli med kjenner jeg han rett Siter
Recommended Posts