KristinR Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 På vegne av eier legger jeg ut denne annonsen her. Ganacha på halvannet år trenger nytt hjem. Hun bor på Storsteinnes i Troms. Oppdretter er Hege Dundas Nordås Sletten og tispens foreldre er: N UCH Street Boxer's Buvetier D'aunou og Teverica's Unique Design Kontakt eier Odd Arild Nordseth for mer informasjon på tlf: 905 99 998 Jeg vet ikke så mye om henne. Hun har ei bra stamtavle. Hun er ikke helsetestet (hjerte, rygg og hofter). Eier sier at hun går godt overens med andre hunder, hester og katter. Hun er usikker rundt små barn og bør ikke komme til en småbarnsfamilie. Årsak til omplassering vet jeg ikke så mye mer om annet enn at det er "nabokrangel" involvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Så vakker 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ace0 Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2013 kjempe flott:) omplassere hund pga en nabo krangel synes jeg var drøyt.... Nei da får naboene flytte! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2013 æsj naboer :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts