Guest Michellus Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Kanskje sonisene har bedre hukommelse enn det jeg har? Jeg husker kun bruddstykker av filmen. Dette er en tegnefilm for barn hvor dyr har hovedrollene. De to scenene jeg husker best er hovedpersonene som blir omringet og plaget av noen bikere. Husker ikke hva slags dyr de er (troooor bikerne var rever?). Den andre scenen er de på et møte hos pingviner i en høy bygning. I filmen sier de at de er i Oslo, tipper siden det er en oversatt film at de egentlig er i New York. Noe sier meg at hovedpersonene skal lage et band eller noe? Mener å huske at noe av handlingen var på en bar også.. Men ikke helt sikker. Dette har plaga meg skikkelig lenge nå, og google er ikke min venn i dag. Er det noen soniser som kjenner igjen hva jeg leter etter her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Er det gammel eller ny film? Madagascar? (en av dem...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Madagaskar er jo ikke en tegnefilm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beautina Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 oliver og gjengen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Jeg tror ikke denne filmen er så veldig kjent, vel, det kan hende den var det i sin tid. Jeg så filmen da jeg var sånn 4-5-6 år gammel. Åååhh, det irriterer meg skikkelig at jeg ikke klarer å huske hva den het! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Chipmunks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Nei den er myyyyye eldre. Vi snakker fra slutten av 80-tallet til tidlig 90-tallet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Rover Dangerfield? All dogs go to heaven? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Rock-a-doodle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Ingen av de heller.. Men åh All dogs go to heaven... Kom over den norske traileren til Rock-a-Doodle Det brakte tilbake noen minner http://www.youtube.com/watch?v=B9T-1fyxQy0 Dere er snille som prøver å hjelpe meg altså! Er så irriterende at jeg ikke klarer å huske hva den forbanna filmen heter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Sjekke denne listen om du ikke har gjort det http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_films_about_animals Føøøler selv at det der med revene hørtes kjent ut... Hm... Tenketenke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Sjekke denne listen om du ikke har gjort det http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_films_about_animals Føøøler selv at det der med revene hørtes kjent ut... Hm... Tenketenke! Den er innmari dårlig den lista der.. Da er det bedre å finne listen over "animated movies" også gå igjennom år for år. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts