jaroshund Skrevet 4. Januar 2013 Rapporter Skrevet 4. Januar 2013 (endret) Bea & BH Gp Torpvallarens Totti venter valper. Drektighet er bekreftet via ultralyd. Valper ventes født ca 30. januar. Vil du vite mer om foreldredyra - ta en tur innom hjemmesida : www.keepworking.net Endret 5. Januar 2013 av Kaja-T&A Flyttet til riktig forum 1 Siter
turbobensen Skrevet 5. Januar 2013 Rapporter Skrevet 5. Januar 2013 En av mine hemmelige drømmer er en Totti-valp!<3 Siter
Guest lijenta Skrevet 5. Januar 2013 Rapporter Skrevet 5. Januar 2013 En av mine hemmelige drømmer er en Totti-valp!<3 Flåbygd har da plass til fler Har sansen for BC jeg og faktisk Siter
jaroshund Skrevet 6. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2013 En av mine hemmelige drømmer er en Totti-valp!<3 Ja, da har du muligheten nå :-) Siter
turbobensen Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Skrevet 6. Januar 2013 Hadde jeg bare hatt plass og penger til en hund til;p Hilde: flåbygd har nok plass til fler, men akkurat dette huset er nok fult:( Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.