Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill

Tabris
 Share

Recommended Posts

Syns levelinga har tapt seg litt den siste tiden. Vet at rekorden er level 125 - men det er jo ikke vanlig da. 

Virker litt som de fleste har litt lavere level nå enn for ett år siden. Men rundt 100-110 er vel ikke så uvanlig.

Mitt snitt er på level 95, med en rekord på 102 - noe stats ikke viser av en eller annen merkelig grunn. 

Jeg vet ikke helt, men jeg sliter litt med å finne orken til FP :( Jeg vil veldig gjerne, men tydeligvis klarer jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Jeg har hatt hundene åpne, men på søndag måtte jeg locke dem pga tidsmangel og en dårlig dag. Var veldig viktig å locke fordi Hollender kullene mine var 5 dager gamle. Alt var locked og sjekket overview før jeg gikk å la meg. 

Kommer på igjen på mandag for å åpne noen hunder og hele greien er unlocked!! Hollenderne er borte og alle de beste hundene har mistet en hel dag. Så nå er det locked igjen og jeg har ikke energi til det mer igjen :( Jeg håper Kah vil fikse dem tilbake en dag og at hollenderne kommer tilbake i kull siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Vims skrev:

@MissHeike Ånei, så kjipt! :( Har du rapportert det inn? Mener jeg leste noe om det for ei tid tilbake, at det var et problem de prøvde å finne ut av. Håper de får gjort noe med det!

Ja, har både skrevet i modbox'en og i tråden. Jeg håper Kah kan bringe tilbake de kullene. Det var skikkelig høy MP på dem :,( Jeg har jo gjengen fra 89 dager parringen, men de er jo ikke... like imponerende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...
  • 3 years later...

Dytter opp denne igjen jeg ?

Noen som fortsatt driver med dette?

Jeg har vært av og på så lenge jeg har spilt det (2008, hjelp!), gjerne med noen års pause også. Tok det opp igjen for ett års tid siden og spilt jevnt og trutt nesten hver dag siden, og blit litt hekta igjen, selv om det ikke er like ille som det en gang var ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, maysofie skrev:

Orker ikke søke eller lese så fælt ?

Hadde innavl noe å si?

Jeg TROR ikke det. Har ikke klart å finne noe informasjon om det selv, men må innrømme jeg ikke googlet så hardt.

Jeg tabbet meg ut tidligere i år med å parre feil hunder ? Klarte å parre søster og bror i nytt raseprosjekt. Bestemte meg for at skaden var gjort og fortsette som jeg hadde planlagt, men at det ble litt justering bare. Så det tok liksom en generasjon ekstra før jeg nå snart kan parre de to linjene jeg opprinnelig hadde tenkt å parre. Ikke lagt merke til noe at det skal ha noe negativt, med forbehold om at jeg ikke er SÅ kjent med dette med Best of Breed utregningen og sånt. Eller om det eventuelt har noe annet å si for noe annet i spillet.

For øvrig må jeg understreke at jeg ikke hadde gjort dette irl og hadde vitterlig ikke tenkt "skade gjort, bare å gå videre" om det skjedde et slikt uhell hos meg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Lange turer er ikke nødvendigvis veldig stimulerende. Det kan være, men det kan også øke stress, særlig hvis dere går mye i ukjente miljøer eller rundt mye andre folk og hunder. Stress og usikkerhet er i stor grad genetisk, og påvirkes såklart av hormoner. Søksarbeid er ofte god stimuli, og er bevist å øke selvtilliten hos hunder. Meld dere på et kurs i nosework, barn hunt eller annen type søk som dere kan bruke som aktivisering i hverdagen. Tren triks og lydighetsøvelser. Kjøp spill med utfordringer som hun kan løse for å få middag. Generelt vil jeg også skjerme henne mot å bli presset inn i situasjoner der hun føler hun må si fra. Det er ikke alltid mulig, men ikke la fremmede klappe henne, hold avstand til ting eller steder som stresser henne, osv. Hvis hun knurrer er hun for ukomfortabel, og hvis det signalet blir oversett er bitt ofte neste.
    • Har en mittelspitz tispe som har mye stress. Dette spesielt i de to røyteperiodene og under løpetid. Merker dette godt med økende varsling, knurring mot ukjente(hvis de forsøker ta på henne) og slikking av labber. Alt dette begynte etter første løpetid. Vi forsøker å gå lange turer og leke for å stimulere henne, virker noe... Ingen smerter.  Snakket med dyrlegen uten noe særlig gode råd. Har også hatt atferdsanalyse for noen år siden, hvor konklusjonen var mer stimuli og eksponering.   Er det noen med liknende erfaringer? Kan det være hormonelt betinget, eller er det en slags angstlidelse?   
    • Det er ingen grunn til å ikke bruke tørrfôr som godbiter ellers også, det er jo bare mat, så lenge hunden vil ha det. Og vær for all del ekstremt forsiktig med AI. De stiller ikke vesentlige spørsmål som en veterinær vet å spørre før man behandler en hund. Kildekritikk er fint, men det kommer helt an på hvilke kilder man bruker. Og har lov til å bruke. Så enten er AI-en trent på ulovlig materiale, eller så har den et begrenset spenn av kilder. I tillegg er det ekstremt stor forskjell på hundehold i ulike land, så selv forutsetninger for forskning og råd fra profesjonelle vil variere stort.
    • Altså hvorfor har ikke jeg tenkt på dette?!  Så genialt med AI altså👏🏻  Har snakket med vetrinær igjen i går, og vi skal forsøke med Hills sitt allergifor:) Vi startet overgang i går og lillemann ELSKET det og «sorterte» maten i skåla for han skulle spise Hills-bitene først🤣  Det som var et kjempepluss var at foret har godbiter med samme ingredienser, så de kunne han få 4 stk av om dagen, selv om han er på eliminasjonsdiett. Så GJETT om det ble fest hjemme i går. Første godbit på mer enn syv uker.  Fikk også sove natta gjennom uten magetrøbbel og i morres var avføring fast og fin!    Har skikkelig tro på at dette skal bli bra🫶🏻 OG når vi forhåpentligvis starter provokasjonsdiett om noen uker så skal vi starte med VOM fra taste!    Tusen takk for gode råd folkens👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Dere er helt supre som tar dere tid til å svare, og nå er vi såå lykkelige i heimen😍    
    • Takk! 🥰 Jeg glemte at det finnes en verden av små butikker utenom gigantene. Du reddet dagen og uka og måneden, og potensielt hele sommeren min. Nettopp vært på kurstime med råfor klabb og klæss og isj, og så ikke veldig lyst på fremtiden. Får hamstre.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...