ToneS Skrevet 19. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2013 To nye salukikull: http://www.furry-paws.com/litter/view/242743 http://www.furry-paws.com/litter/view/244908 Begge 24 HH og dag 88 kull 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Fy søren som kvaliteten dropper på kull tre altså! Noen tisper jeg kjøpte uten å sjekke antall kull på først, så jeg har tatt et kull pga fargegenene. Men ikke akkurat kvalitetskull når de havner på ca 150 ved fødselen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2013 Låste opp noen hunder igjen etter langhelgen i går, og fikk BOB Dogo i dag Også levlet den ene salukien min til 50, og han er bare 85 dager gammel! Tror han kommer til å krype nære 60 altså. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2013 oooh, fikk en blue and tan kelpie Det viste jeg ikke gikk an *fnis* Jeg avler egentlig ene og alene for fargenysgjerrigheten min tror jeg! Men synes fremdeles spillet går litt tregt *fnis* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2013 12 beste borzoiene er mine ) 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2013 20 beste mudiene er mine igjen. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2013 Noen med whippet som vil bruke han her før jeg låser ham igjen? http://www.furry-paws.com/dog/index/167499 Låses i morra kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Hjelp: Har 2 tisper,black/white med tan points - piebald som skal parres. Hvordan få Irish i samme fargene? De alternativene jeg har i hannhunder er: Black/tan, hvit, red m/black sable eller red brindle irish. Den hvite er vel utelukket,men hva tror dere de tre andre kombinasjonene vil gi? Jeg vil gjerne ihvertfall ha med det sorte videre ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Du må se på genene, jeg husker ikke helt hva irish er der, men Nirm (tror jeg) forklarte meg det en gang, så han kan sikkert svare hvis du limer inn genene her :-) Men parrer du den som er irish er sjansen iallefall 50/50 tror jeg, du får litt av hvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Det spørs vel om den som er irish bærer piebald eller ikke. Hvis den ikke bærer piebald vil vel alle bli irish. sisi = irish, sisp = irish, bærer piebald og spsp = piebald, videre er det vel spsw, bærer extreme piebald? Jeg avler helst på irish, så jeg er ikke helt inne i det som kommer vider, men jeg unngår å doble sisp ettersom jeg ikke ønsker piebald. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Fikk min BIR mudi nummer 60 idag. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Noen med whippet som vil bruke han her før jeg låser ham igjen? http://www.furry-paws.com/dog/index/167499 Låses i morra kveld. Hvor lenge skal han være låst? Jeg kan sikkert tenke meg å bruke han på en av mine Whippeter senere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 100 dager dalmatinerhann som pensjoneres i morgen, hvis noen vil bruke. 17HH 0hh lala (100 penger) http://www.furry-paws.com/dog/index/366821 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Jeg har dalmisvalper til salgs, 24 HH lala 4Xcha og 218 i kvalitet på dag 1. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 (endret) Hvor lenge skal han være låst? Jeg kan sikkert tenke meg å bruke han på en av mine Whippeter senere Til jeg (eller søstra mi) får tisper vi vil bruke ham på. Har ingen konkrete planer egentlig, vil bare ha muligheten til seinere. Er ikke sikkert jeg gidder å spare på ham for egen del, har alt for mange etter ham allerede. Men skal vente litt med å pensjonere ham av hensyn til lillesøster. Jeg har diverse 24HH 4xstm lala/Lla whippetvalper til salgs også forresten, av både god og ikke fullt så god kvalitet. Sonispriser for soniser! Endret 23. Mai 2013 av Vims Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Til jeg (eller søstra mi) får tisper vi vil bruke ham på. Har ingen konkrete planer egentlig, vil bare ha muligheten til seinere. Er ikke sikkert jeg gidder å spare på ham for egen del, har alt for mange etter ham allerede. Men skal vente litt med å pensjonere ham av hensyn til lillesøster. Jeg har diverse 24HH 4xstm lala/Lla whippetvalper til salgs også forresten, av både god og ikke fullt så god kvalitet. Sonispriser for soniser! Min eldste whippet tispe er 71 dager gammel. Si gjerne ifra når du låser han opp igjen, så skal jeg se om jeg vil avle da Ikke krise hvis du glemmer det, men alltid kjekt med en god hanne Hva snakker vi i sonenpris da? Jeg er interessert i noen valper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 100 dager dalmatinerhann som pensjoneres i morgen, hvis noen vil bruke. 17HH 0hh lala (100 penger) http://www.furry-paws.com/dog/index/366821 Jeg vil jeg vil!!! På tispa mi!! *fnis* Sender deg en request nå!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Best of breed dalmatiner og dogo argentino Min 5. dogo som blir det, og min andre dalmatiner. Kulest med dalmatineren, for der er det maaange og mange har kommet langt i avlen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Hmpf, Ganzie låste hannen jeg spurte om å bruke i går Fant riktignok en ny en nå, så får vi se om jeg får noe svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Hmpf, Ganzie låste hannen jeg spurte om å bruke i går Fant riktignok en ny en nå, så får vi se om jeg får noe svar... Sorry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Hvilke raser har spennende fargekombinasjoner? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krokus Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Hvordan kan jeg få frem sjoko-farge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Congratulations! CCSh FTK Qamil won Best of Breed! You are officially the best Belgian Tervuren trainer on Furry Paws! You have received $250 in prize money for this accomplishment. Noen har tydeligvis låst tervene sine igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Beste dogo og beste dalmatiner Alle dogoene øverst er mine, så låser etter hvert som de blir best så alle kan bli det Best of Sport - Accomplished: Racing Gan's Celestial Toymaker (Saluki) Gan's Professor Edward Travers (Saluki) Best of Breed - Experienced: Dogo Argentino Gan's No More Shall We Part Gan's Marit Bjørgen Gan's Weeping Song Gan's Mercy Seat Gan's Crow Jane Gan's Mind Robber Alit The Boatman's Call at The Dark Tower Saluki Gan's Celestial Toymaker Gan's State of Decay Gan's Brigadier Winifred Bambera Gan's Nostrovite Gan's Professor Edward Travers Gan's The Key to Time Dalmatian Gan's Rose Tyler Gan's Beep the Meep Gan's Captain Erisa Magambor Greek Harehound Gan's Panos 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Hvordan kan jeg få frem sjoko-farge? Vet ikke om det er sånn på whippet (?), men på dalmatiner og pitbull er iallefall BB svart, Bb bærer av brunt og bb brunt. Så da må du parre hunder som enten er Bb + bb eller bb+bb. Tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts