Nirm Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Jeg får bare bæsj. Bæsj, penger og stats får jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Jeg har mange steiner, men jeg vil ikke ha bakgrunner, og så langt se jeg bare tann som kan byttes i drage/plushie... Ellers har også oppdateringen gjort at det overflommer av rimelige konger, det er ingen poeng i i kjøpe de lenger, så jeg skal bruke noen mill i helga og hamstre mat, kobbel og halsbånd til begge kontoene mine, og så endre fra merchant til 2trainer2comp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Jeg har fått en del av de steinene. Det er ikke noe vits i de, er det? Annet enn å bruke de til å bytte? Hvordan er det med bakgrunner og Kosedyr og slikt? Blir de stuck med den hunden for alltid eller kan du ta det vekk og bruke det på en annen hund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Du får steiner på random events eller? Jeg har kjøpt en stein, bare for å ha til rare samlingen min. Så Bay Horse Plushie til bytte for en stein, men jeg var ikke rask nok før det gikk ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Burde jeg flytte merchant poenget mitt til trainer eller competitor? Jeg bruker jo uansett ikke butikken min, og 5% avslag i butikken er bare småpenger. Kjøper uansett fra the mall, orker ikke trykke tusen ganger på ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Hva er disse durable plushiene? Er det bare Bay Horsen? Fant ingen andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Tror det bare er bay horse plushie, og så er det rød, grønn og blå drage. Men om det går plushie for stein, må jeg følge litt bedre med Og ja, steinene kommer på randoms, fikk tre på rappen jeg. Har vel fått 12-13 stk, noen bytta jeg i acorn, de andre har jeg fortsatt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 og så endre fra merchant til 2trainer2comp. Er det en mer effektiv kombinasjon enn 3 av den ene og 1 av den andre? Driver også og skal bytte nå, men sliter med å finne oppdatert info om hvilke bonuser som er mest effektive for hva... Jeg vil gjøre det bra i konkurranser, og få hundene så høyt i lvl som mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Er det en mer effektiv kombinasjon enn 3 av den ene og 1 av den andre? Driver også og skal bytte nå, men sliter med å finne oppdatert info om hvilke bonuser som er mest effektive for hva... Jeg vil gjøre det bra i konkurranser, og få hundene så høyt i lvl som mulig. I helpforumet er det en tråd som viser alle alternativene for proff. points Jeg likte 2/2 på den kontoen jeg gav bort, så iom at jeg ikke skal ha merch mer, går jeg for den fordelinga igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Jeg fikk min første steinting! Små barn, små gleder her. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Syns det er smålig irriterende hvor mange sånne investigate-greier som popper opp hele tiden jeg Disse steingreiene legger jeg bare ut i butikken så fort jeg får de, hva skal man med sånt egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Syns det er smålig irriterende hvor mange sånne investigate-greier som popper opp hele tiden jeg Disse steingreiene legger jeg bare ut i butikken så fort jeg får de, hva skal man med sånt egentlig? De byttes inn i mer eller mindre brukbare ting hos skjæra Bob-Hans i meadow Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 æsj så blakk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Syns det er smålig irriterende hvor mange sånne investigate-greier som popper opp hele tiden jeg Disse steingreiene legger jeg bare ut i butikken så fort jeg får de, hva skal man med sånt egentlig? Du kan bytte de inn i drager og plushie hos Bob vel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 De byttes inn i mer eller mindre brukbare ting hos skjæra Bob-Hans i meadow Du kan bytte de inn i drager og plushie hos Bob vel! Beklager, jeg ser fortsatt ikke helt nytta, og kommer nok til å selge alle jeg får allikevel Akkurat nå har jeg 3 stk til salgs i butikken min, alle har jeg fått i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Beklager, jeg ser fortsatt ikke helt nytta, og kommer nok til å selge alle jeg får allikevel Akkurat nå har jeg 3 stk til salgs i butikken min, alle har jeg fått i dag Og jeg som bare har fått en, og vil ha drage og hest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Og jeg som bare har fått en, og vil ha drage og hest. Nå får man jo bare den stygge anda for den, så nå trenger du jo ikke å være lei deg Kan man få dette furry leash og ancient fang også? For jeg får bare disse steingreiene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Nå får man jo bare den stygge anda for den, så nå trenger du jo ikke å være lei deg Kan man få dette furry leash og ancient fang også? For jeg får bare disse steingreiene Furry leash er en del gammelt utstyr som ikke er til salgs noe mer i butikken. Aner ikke om de dukker opp random. Den tanna skal også visstnok dukke opp. Men jeg har ikke sett den, og jeg trur den er mer sjelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Furry leash er en del gammelt utstyr som ikke er til salgs noe mer i butikken. Aner ikke om de dukker opp random. Den tanna skal også visstnok dukke opp. Men jeg har ikke sett den, og jeg trur den er mer sjelden. Ah, takk for hjelpa Får se om jeg får ei tann etterhvert da, så skal jeg vurdere om jeg vil ha en drage Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Den dumme anda er jo en booster til hundene dine, og fem sånne kan gi en hund 11000 ekstra multiplier, og det er to-tr level på lavt nivå Acorn er ennå bedre, 5 sånne gir 15000 ektra til multiplier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Den dumme anda er jo en booster til hundene dine, og fem sånne kan gi en hund 11000 ekstra multiplier, og det er to-tr level på lavt nivå Acorn er ennå bedre, 5 sånne gir 15000 ektra til multiplier Hvilken konto har du nakenhundene dine på egentlig? Lurer på om jeg ikke er venn med alle dine aktive kontoer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 De er på tulip2, vi er venner Men det er bare låste valper, skal omorganisere i helga, og da kjøper jeg inn flere av de. Jadda jadda, litt treig sjø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Tusen takk for steibiten 2ne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Jeg tror jeg har fått meg spennende Golden valper, hadde ikke tid å sjekke ordentlig da jeg skulle bruke litt tid på den ordentlige bikkjen min kjedelig at jeg bare for ta en, men har ikke penger å overse så får bli bedre senere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Etter å ha funnet masse gugg som har gjort bikkja mi møkkskitten fant jeg faktisk 1 FPP Aldri fått det før, men jeg klager ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts