tulip Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2013 Jeg prøver desperat å redusere antallet bedlingtons litt. Det går ikke fryktelig bra foreløpig, men jeg har i hvert fall en del valper til salgs. Og noen få voksne hunder også, selv om jeg får veldig vondt i hamstremuskelen min... Gi det litt tid, ev lag en post på dogsales forumet, så får de ben å gå på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2013 Ja det hjelper veldig å legge inn på salg-forumet, jeg gjør det med jevne mellomrom (og "truer" med public sale så folk må forte seg), da ryker det endel den dagen Jeg synes det er sååå vanskelig å kvitte seg med hunder, så det jeg gjør er å beholde flere hannhunder enn før, så reduseres antallet automatisk etterhvert som de pensjoneres. Så får jeg beholdt alle hunder i stamtavlen bakover på en måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2013 Gi det litt tid, ev lag en post på dogsales forumet, så får de ben å gå på Altså, jeg mener... salget går fint. Det er bare så fryktelig vanskelig å få lagt dem ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2013 Altså, jeg mener... salget går fint. Det er bare så fryktelig vanskelig å få lagt dem ut... Hihihi Jeg trenger hannene fra deg for å få inn nytt blod, for jeg har en liten skokk nå som skal rovavles for å få opp HH, er drittlei av å stå "fast" på rundt 15. Er nøye med statsene vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2013 Fikk min høyeste kvalitet hittill 330 (Pet Home Sale Price: $2,970 each) på dag 4http://www.furry-paws.com/litter/view/343906 og http://www.furry-paws.com/litter/view/343905Tar nok litt tid nå før jeg får noen bedre kull, usikker på når jeg får noen opp i level 61. Selv om det er noen som ser lovende ut nå, men vet jo aldri. Har en som er på level 55 på dag 88 nå, så kaan jo hende den klarer det. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 20. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2013 Level 5 nå, men hvordan legger man til venner da? ._. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 20. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2013 Gå til en bruker. Meg f.eks. http://www.furry-paws.com/kennel/owner/526188 Så har du noen valg. Under "Owner of ....." står det send melding eller legg til som venn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 20. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2013 Da er dogsa mine låst opp på hovedkontoen. Mudiene mine får vente til friuka igjen. Bare låst opp 3 stykker som kan drive å ta BIR tittelen hver dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 20. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2013 Gå til en bruker. Meg f.eks. http://www.furry-paws.com/kennel/owner/526188 Så har du noen valg. Under "Owner of .." står det send melding eller legg til som venn Ja, fikk adda deg Min profil er: http://www.furry-paws.com/kennel/owner/1157961 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 20. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2013 Oi, skikkelig imponert her av profilene deres da. Jeg ser at jeg er en NEWBIE ja. Men det er ett morsomt spill da, litt langsomt nå i starten, men i dag lærte jeg å gi mat som styrker stats innen den grenen hver hund konkurrerer i 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 20. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2013 Jeg har kjøpt meg flere maskotter. Har lyst på bare noen få til 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 20. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2013 Jeg har kjøpt meg flere maskotter. Har lyst på bare noen få til Jeg har nå 16 maskotter... Jaja 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Jeg har de første 8 salukiene i hall of fame så jeg nå (tilsammen er 13 på topp 20 mine) #3 ++ apbt i hall of fame #1 Dalmatiner (og 2,3,4 ++) #3,4,5,6,7 gordon setter #1,2,3,4 ++ dogo argentino Men fortsatt har jeg ikke kommet meg inn på overall listene i hall of fame :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Jeg lurer på, må jeg låse tispen min på dag 99 om jeg vil parre henne på dag 100 med en annen hanne som ikke er gammel nok nå? eller kan jeg låse henne på 100, låse henne opp igjen når han har nådd og parre med en gang da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Jeg lurer på, må jeg låse tispen min på dag 99 om jeg vil parre henne på dag 100 med en annen hanne som ikke er gammel nok nå? eller kan jeg låse henne på 100, låse henne opp igjen når han har nådd og parre med en gang da? Du kan låse henne på dag 100. Men da må du nesten være sikker på at du får gjort parringen den dagen, for du får ikke låse henne igjen den dagen. Jeg skal begynne å låse hundene på dag 98/99 når de venter på en hanne/tispe. Fordi det har skjært seg før og det er like kjipt hver gang! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Jeg lurer på, må jeg låse tispen min på dag 99 om jeg vil parre henne på dag 100 med en annen hanne som ikke er gammel nok nå? eller kan jeg låse henne på 100, låse henne opp igjen når han har nådd og parre med en gang da? Du kan låse henne på dag 100 og parre henne ja. De kan bare ikke låses igjen samme dag som de låses opp, så da MÅ du parre henne den dagen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Takk for svar begge to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Glemte å låse en tispe i går, så nå er hun 101 dager gammel Det er den andre dogo argentino-tispen jeg har glemt, så nå har jeg bare 4 igjen... (og 3 hannhunder). Litt surt, den var ganske bra. Men men... unnskyldning til å kjøpe en ny en da! edit: der fikk jeg meg en RaRa dogo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Er det noen av de kennelne som har uendelig plass eller? Ser noen har astronomisk laaaaaange lister altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Glemte å låse en tispe i går, så nå er hun 101 dager gammel Det er den andre dogo argentino-tispen jeg har glemt, så nå har jeg bare 4 igjen... (og 3 hannhunder). Litt surt, den var ganske bra. Men men... unnskyldning til å kjøpe en ny en da! edit: der fikk jeg meg en RaRa dogo Du som er steinrik kan jo bare kjøpe en booster, så er hun avlbar vettu Og på tide du kjøpte en av meg, jeg har jo kjøpt flere av deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Er det noen av de kennelne som har uendelig plass eller? Ser noen har astronomisk laaaaaange lister altså Maks er 100 hunder pr kennel, og maks antall kennler er 16, så man kan 1600 hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Ja var på tide har ikke kjøpt inn nye hunder på evigheter (bortsett fra i går da jeg sprakk litt og kjøpte noen maskotter), så det er relativt mye innavl i min kennel nå, Så bra med noen litt nytt Har jo prøvd å begrense antallet hunder. Vurderte booster, men fant ut at hun ikke var verdt det, hun hadde GEEE så jeg nå, så SÅ bra var hun ikke likevel. Hadde kostet meg 32.000.000, det var litt drøyt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Ja var på tide har ikke kjøpt inn nye hunder på evigheter (bortsett fra i går da jeg sprakk litt og kjøpte noen maskotter), så det er relativt mye innavl i min kennel nå, Så bra med noen litt nytt Har jo prøvd å begrense antallet hunder. Vurderte booster, men fant ut at hun ikke var verdt det, hun hadde GEEE så jeg nå, så SÅ bra var hun ikke likevel. Hadde kostet meg 32.000.000, det var litt drøyt Jeg har begynt på helt nye linjer nå, siden alle gode dogoer er i slekt på ett eller annet vis. Fikk tak i en ubrukt betahanne med 15HH og 3int, jippi Så har kjøpt noen dårlige tisper, samt har to stk av egen avl jeg har spart på, så til påske regner jeg med å ha helt ferske høye HH/int dogoer. Og de skal steike meg selges/avles dyrt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Ja det skal mine gordon settere og, når den tid kommer (hvis den tiden kommer ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Ja det skal mine gordon settere og, når den tid kommer (hvis den tiden kommer ) Du har jo litt innblanding med andre linjer, min ene linje. Jeg kommer til å spørre om avl igjen om ca 70 dager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts