Anette Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Jeg har glemt hundene mine Idag oh noes Jeg levla til level 13 idag! Men det vil jo ta en evighet til 14 da. også sovnet jeg ifra de etter jeg skrev på sonen :-P Siter
MegaMarie Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Da har jeg kost meg med kalenderen jeg også Fikk meg opp et level gjorde den også! Men hva er poenget med de hamsterne? Er det virkelig til noen nytte? Hvorfor vil folk ha de om de ikke er til noe nytte? Jeg tenker å selge mitt i såfall. Siter
Guest 2ne Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Woopwoop! Level 10 med Mystic Vixen-kontoen, det har jeg feiret med ny treningsbane og nytt kennelhus, så nå kan jeg ha 25 hunder til! Men hva må jeg gjøre for å kunne beholde eller selge mer enn en valp fra hvert kull? Siter
Guest Jonna Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Woopwoop! Level 10 med Mystic Vixen-kontoen, det har jeg feiret med ny treningsbane og nytt kennelhus, så nå kan jeg ha 25 hunder til! Men hva må jeg gjøre for å kunne beholde eller selge mer enn en valp fra hvert kull? Du må ha elite konto, ergo betale for ett års abo. Du må finne en fin storpuddel gutt til meg, its a jungel out there En eller annen sær farge Siter
MegaMarie Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Du må ha elite konto, ergo betale for ett års abo. Du må finne en fin storpuddel gutt til meg, its a jungel out there En eller annen sær farge Her er en med sær farge. http://www.furry-paws.com/dog/index/94662 Siter
Guest Jonna Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Her er en med sær farge. http://www.furry-paws.com/dog/index/94662 Nei den finner jeg mange av Men jeg ramlet over en som var cream med hvitt, men den finner jeg ikke igjen.. Siter
Guest 2ne Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 (endret) Du må ha elite konto, ergo betale for ett års abo. Hmm.. Trodde jeg bare måtte opp til et visst level jeg. Jeg veit ikke om jeg gidder å betale for dette altså.. hehe Du må finne en fin storpuddel gutt til meg, its a jungel out there En eller annen sær farge Sære farger liker jeg ikke Hva skal du ha den til? Avl eller kjøp? EDIT: Sært nok? Faded brown&white Irish Fawn with Black Sable and Mask Silver and White (Irish) with Black Sable and Mask Endret 17. Januar 2013 av 2ne Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Juhu, jeg har fått et blått windhoundkull Og det andre kullet er bærere av blått Siter
ToneS Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Hmm.. Trodde jeg bare måtte opp til et visst level jeg. Jeg veit ikke om jeg gidder å betale for dette altså.. hehe Sære farger liker jeg ikke Hva skal du ha den til? Avl eller kjøp? EDIT: Sært nok? Faded brown&white Irish Fawn with Black Sable and Mask Silver and White (Irish) with Black Sable and Mask Ooh, den siste der likte jeg godt! Siter
Nirm Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Da har jeg kost meg med kalenderen jeg også Fikk meg opp et level gjorde den også! Men hva er poenget med de hamsterne? Er det virkelig til noen nytte? Hvorfor vil folk ha de om de ikke er til noe nytte? Jeg tenker å selge mitt i såfall. De er bare samleting som du kan ha i critter farmen din. Gjennom årene har vi fått forskjellige dyr som egentlig ikke har noen nytte, og da har det kommet critterfarms og enda fler å samle på om man har lyst. Ellers ingen nytte. Hvor finner man "rock pieces"? En sjelden gang får du opp slike "random happenings" i vinduet. Da er det en lyseblå linje, med "What is this?" på. Og da kan man finne penger, miste penger, tråkke i drit og finne deler til statuen. 1605 UXP til neste level. Det må bli i slutten av neste uke... Da burde jeg være level 15 i februar i det minste. 3 Siter
Guest Jonna Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Hmm.. Trodde jeg bare måtte opp til et visst level jeg. Jeg veit ikke om jeg gidder å betale for dette altså.. hehe Sære farger liker jeg ikke Hva skal du ha den til? Avl eller kjøp? EDIT: Sært nok? Faded brown&white IrishFawn with Black Sable and MaskSilver and White (Irish) with Black Sable and Mask Avl med min blå. De to første var kul Siter
Lola Pagola Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Så strenge folk er since your dog, cult of skaro, is a lower genetic type, I must ask that you pay at least an extra 1000 FP for this breeding in addition to the regular cost. Slik startet samtalen, jeg hadde bare spurt om breeding siden den lå offentlig, altså ikke sendt noen PM: Sent On: 07:45pm 01/15/13 ?Stream Thunder000? Versatile! (#1089542) how much will you pay to breed dogs with me? Sent On: 06:08am 01/16/13 Dark Tower dalmatians (#1091437) You set the price to 10.000, so I thought that's the price you wanted? Not sure if i'm following you right now Sent On: 05:46pm 01/16/13 ?Stream Thunder000? Versatile! (#1089542) yes, 30,000 will be good. which male/ female would you like to be breeding partners with? Sent On: 05:57pm 01/16/13 ?Stream Thunder000? Versatile! (#1089542) hey, also i would appreciate your vote along with the breeding fee 2 Siter
Gjest Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Så strenge folk er since your dog, cult of skaro, is a lower genetic type, I must ask that you pay at least an extra 1000 FP for this breeding in addition to the regular cost. Internetlife is srs bznsss Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Så strenge folk er since your dog, cult of skaro, is a lower genetic type, I must ask that you pay at least an extra 1000 FP for this breeding in addition to the regular cost. Slik startet samtalen, jeg hadde bare spurt om breeding siden den lå offentlig, altså ikke sendt noen PM: Sent On: 07:45pm 01/15/13 ?Stream Thunder000? Versatile! (#1089542) how much will you pay to breed dogs with me? Sent On: 06:08am 01/16/13 Dark Tower dalmatians (#1091437) You set the price to 10.000, so I thought that's the price you wanted? Not sure if i'm following you right now Sent On: 05:46pm 01/16/13 ?Stream Thunder000? Versatile! (#1089542) yes, 30,000 will be good. which male/ female would you like to be breeding partners with? Sent On: 05:57pm 01/16/13 ?Stream Thunder000? Versatile! (#1089542) hey, also i would appreciate your vote along with the breeding fee Så teit! Jeg sendte en mld til en som hadde en hund for salg jeg ville ha, og fikk satt ned prisen fra 100k til 50k, uten problem. I tillegg fikk jeg bruke denne brukerens hannhunder til parring på mine tisper i dag, og da fant brukeren selv fram mest passende hannhund basert på mine krav (jeg spurte om han/hun hadde noen gode hannhunder jeg kunne bruke siden ingen var oppe for public breeding), og da fikk jeg to parringer uten problem til en helt grei pris. Og så håpet brukeren jeg fikk de valpene jeg ville ha Jeg fikk to kull med ti valper hvor ene kullet var dd og det andre Dd, så jeg fikk blå hunder og blå bærere 2 Siter
Lola Pagola Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Så teit! Jeg sendte en mld til en som hadde en hund for salg jeg ville ha, og fikk satt ned prisen fra 100k til 50k, uten problem. I tillegg fikk jeg bruke denne brukerens hannhunder til parring på mine tisper i dag, og da fant brukeren selv fram mest passende hannhund basert på mine krav (jeg spurte om han/hun hadde noen gode hannhunder jeg kunne bruke siden ingen var oppe for public breeding), og da fikk jeg to parringer uten problem til en helt grei pris. Og så håpet brukeren jeg fikk de valpene jeg ville ha Jeg fikk to kull med ti valper hvor ene kullet var dd og det andre Dd, så jeg fikk blå hunder og blå bærere Ja er heldigvis endel normale folk der og Jeg gidder iallefall ikke bry meg med kvaliteten til tispene mine hannhunder parres med. Setter jeg en pris på 10.000 så gjelder det jo alle tisper liksom... penger er penger Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Ikke jeg heller, har problem med å finne hannhunder, så da vil jeg gjerne tilby mine hannhunder. Og man må jo begynne et sted, så om tispa er dårlig kan jo avkommene bli bedre med en god hann 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Apropos, jeg har to 24HH salukihanner for avl En Lla og en LL De er bare på level 1 og 12 dager ennå Siter
Lola Pagola Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Apropos, jeg har to 24HH salukihanner for avl En Lla og en LL De er bare på level 1 og 12 dager ennå Jeg vil gjerne låne! Den med Lla gir vel best tilbake, den kan gi lala sant? Blander alltid jeg. Si fra når de er på level 5! Har noen tisper som jeg og må levle opp litt først, har avlet på mye lavt nå, men nå har jeg fått meg en stor flokk egenoppdrettede ok hunder, så da trenger jeg ikke avle å fort lenger 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Jepp Begge gir medium store kull (L dominerer over la), men den med Lla kan gi la videre, så om tispa di har en eller to la kan du få avkom med lala 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Skal si i fra jeg Da er det vakre Is som er den utkårede Og du skal få sonenpris på parringa http://www.furry-paws.com/dog/index/355612 1 Siter
Aymee Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Eh, hva er disse kalenderne folk prater om plutselig? Siter
ToneS Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Julekalenderen: http://www.furry-paws.com/news/christmas som funker enda Ellers til de fleste andre: Tror dere dette er et spill eller? Det her er jo alvorlige saker og reflekterer selvfølgelig hvordan du er som eier/oppdretter 'in real life'. 2 Siter
Gjest Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Er det lurt å ha gjevnt over gode stats (altså at alle 3 statsene som vektlegges i konkurransegrenen er høye) eller at man konsentrerer alt på EN stat? Hva gjør at hunden levler raskest? OG - hvor får man tak i boosters? Siter
Aymee Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Julekalenderen: http://www.furry-paws.com/news/christmas som funker enda Ellers til de fleste andre: Tror dere dette er et spill eller? Det her er jo alvorlige saker og reflekterer selvfølgelig hvordan du er som eier/oppdretter 'in real life'. Men nå..bare slutta den å funke på 18! Hva skjer? Siter
Recommended Posts