MegaMarie Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Og nå har jeg en ny ung Jack Russel tispe på den andre kontoen Siter
Gjest Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Da har jeg bestilt en 24HH Aussie hannvalp Siter
Irenen Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Gaah! Begynte endelig å få dreisen på gen-spillet, men tok feil etter 47 riktige! Siter
ToneS Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Ja, det hadde vært supert! Jeg har en hannhund så langt. Men har funnet gode tisper man kan låne til avl. Spurt om å låne den ene, men tenker å ikke avle før min har levlet litt mer 4HH 15Hh 5hh GEGG ll. Ikke noe god hannhund egentlig, men jeg skal avle noe bra ut av han! Jeg har bare ei tispe (6HH, 16Hh, 2hh, GEGE og level 4) og en hannhund (13HH, 9Hh, 1hh, EEEG, level 1 valp). Nettopp startet med de egentlig Siter
Guest Jonna Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Jeg har 3 kontoer til nå. Driver hovedsaklig med Amstaff og Akita Inu Har jo avlet litt og sliter litt med å velge valp i et par kull.. Help anyone? Akita Inu, begge tisper, begge lla: Tispe 1: GEGG HH - 9 Hh - 11 hh - 4 Tispe 2: EEFG HH - 11 Hh - 8 hh - 5 Tispe 2 Amstaff, begge hanner: Hann 1: Ll EEGE HH - 9 Hh - 13 hh - 3 Hann 2: lla GGEG HH - 8 Hh - 13 hh - 1 Hanne 1 Men det er hvordan jeg ser det Siter
Iago Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Ingen som har noen synspunkter? Jeg ser alltid på antall syke gener først (hh), så tar jeg de som har minst og ser på antall HH. Men flere ting som spiller inn er jo kullstørrelse osv. Anbefaler denne: http://guides.questunlocked.com/fpaw/2011/11/13/puppy-picker/ Er en sånn puppy picker. Da legger du inn foreldrene først, så valpene så kalkulerer den hundene fra best til dårligst 2 Siter
ToneS Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Tror jeg skal selge alle Malamutene mine.. Satse litt mer på Saluki og Jack Russel. Jacken trenger det virkelig, nesten ingen til salgs f.eks. Siter
Kattapult Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Jeg hadde valgt hann 2, den har minst hh, og så er det jo bare 1 HH forskjell på valpene. 1 Siter
Nirm Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Jeg føler meg som den puppy millen sammen med Kiyomi nå altså. Siter
Nirm Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Jeg velger etter hh og så HH. Grunnen er litt matematikk, da hh gener overhode ikke kan gi noe bedre enn bærere, selv om den "parres" med en HH. Hh x Hh kan tross alt gi HH. 2 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Juhu, de to siste kullene mine har fått høy kvalitet, 84-91 prosent, nå er jeg ikke bare oppe i good på kvalitet, men har til og med produsert hund med excellent kvalitet (91 %). Moro Siter
Guest 2ne Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Men hvordan selger dere hundene deres? For mine står til salgs, men de blir jo ikke borte før noen gidder å kjøpe de for det Jeg ser også på hh først, så HH, av samme grunn som Nirm. Siter
Lola Pagola Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 En dårlig dag i virkeligheten, men en god dag på Furry Paws! fått frem et par lala ^^ 1 Siter
ToneS Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Men hvordan selger dere hundene deres? For mine står til salgs, men de blir jo ikke borte før noen gidder å kjøpe de for det Jeg ser også på hh først, så HH, av samme grunn som Nirm. Jeg bare setter en pris jeg syns de er verdt også setter jeg ned prisen etterhvert som tiden går. Tilslutt er det alltid noen som kjøper Siter
Nirm Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Nå har jeg ikke mindre enn 5 mudi kull upcoming. 2 Siter
Guest Jonna Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 ettersom jeg ikke finner NOEN blå AK lengre og spesialiserte meg i det og fawn for mange-mange år siden. Så driter jeg i alle Hhhh (nesten) og driver bare søker opp Dd hunder Shame on me.... Siter
Nirm Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Jeanette da!!! Men du må jo kunne både ha HH hunder og blå synes jeg. Siter
Guest Jonna Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Jeanette da!!! Men du må jo kunne både ha HH hunder og blå synes jeg. En ting av gangen Håper selvsagt på begge deler Men den beste AK jeg har funnet til nå hadde 22HH. Den betalte jeg 100k for å få kull med, fik 1!!!!! valp. Og den er ikke blå bærer en gang Men har fawn da. Siter
Rocket Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Tispe 2 Hanne 1 Men det er hvordan jeg ser det Jau, sånn keg tenkte først jeg også Jeg ser alltid på antall syke gener først (hh), så tar jeg de som har minst og ser på antall HH. Men flere ting som spiller inn er jo kullstørrelse osv. Anbefaler denne: http://guides.questunlocked.com/fpaw/2011/11/13/puppy-picker/ Er en sånn puppy picker. Da legger du inn foreldrene først, så valpene så kalkulerer den hundene fra best til dårligst Tenkte meg i grunn det jeg også, virker liksom mest logisk. Skal prøve den puppy picker tingen Jeg hadde valgt hann 2, den har minst hh, og så er det jo bare 1 HH forskjell på valpene. Takk for svar alle 3 Edit: Har for øvrig en Akita Inu hannvalp til salgs om noen vil ha. http://www.furry-paws.com/litter/pup/137570/772075 EGFG, 11 HH, 7 Hh og 6 hh Siter
Nirm Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 En ting av gangen Håper selvsagt på begge deler Men den beste AK jeg har funnet til nå hadde 22HH. Den betalte jeg 100k for å få kull med, fik 1!!!!! valp. Og den er ikke blå bærer en gang Men har fawn da. Ha ha. Det er ikke alltid det går greit. Har fått litt dilla på farger selv her. Så måtte jo beholde en med dd, bare pga det. Siter
Anette Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Er de to jeg har bærere av blå Jeanette så kan jeg parre de en gang til. Har ikke sett på det jeg :-P Siter
HeleneFS Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Nå har jeg et kull Old English Sheepdog til salgs, beholdt den beste tispen sjøl 24HH EEEE, men hun har noen greie søsken altså http://www.furry-paws.com/litter/view/138350 Noen som finner en av interesse? Kom med bud da vel Kommer til å beholde en av hannene sjøl om ikke jeg får solgt de: 21HH EEEE lala 22HH EEEE Lla Jeg har også to tisper til salgs, Dalmantiner 20HH EEEE lala (kan avles igjen om 11 dager) http://www.furry-paws.com/dog/index/335575 Old English Sheepdog 18HH EEEE Lla (kan avles igjen om 12 dager) http://www.furry-paws.com/dog/index/320704 Siter
HHC Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Driver nå med Flatcoated, Field og Bedlington-prosjektet Siter
MegaMarie Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Jeg har bare ei tispe (6HH, 16Hh, 2hh, GEGE og level 4) og en hannhund (13HH, 9Hh, 1hh, EEEG, level 1 valp). Nettopp startet med de egentlig Tispevalpen min har 4HH 15Hh 5hh lala EGGG. Håper jeg finner en god hannhund å parre henne med. Selger en Ridgeback, level 3 i tracking. 3HH 17Hh 3hh Lla. GGGE. http://www.furry-paws.com/dog/index/345945 Siter
Guest Jonna Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Er de to jeg har bærere av blå Jeanette så kan jeg parre de en gang til. Har ikke sett på det jeg :-P Hannhunden din er bærer Siter
Recommended Posts