HHC Skrevet 1. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2013 26 på lørdagen og 19 på søndagen Siter
Evelzz Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Skrevet 1. Februar 2013 Vi skal visst møte til midnatt vi Er nr. 50 i ringen på søndagen hvertfall. Siter
HHC Skrevet 1. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2013 Vi skal visst møte til midnatt vi Er nr. 50 i ringen på søndagen hvertfall. Alle startnummer på mail uten tidspunkt. Ringoversikt på facebooksiden deres Siter
Evelzz Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Skrevet 1. Februar 2013 Du er et geni!!!!!! Takk! 8 springere, oppmøte 11 HHC, bare å låne Em litt etter vi har vært i ringen hvis det passer Siter
jaktlykke Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Skrevet 1. Februar 2013 Oppmøte kl 10.00 for vår del, vi er hund nr 28 til bedømming. Storm er eneste stabyhoun og eneste gruppe 7 hund. Siter
HHC Skrevet 1. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2013 Du er et geni!!!!!! Takk! 8 springere, oppmøte 11 HHC, bare å låne Em litt etter vi har vært i ringen hvis det passer Supert! Nå er vi jo først i ringen så kan vel bare tusle bort til nabohallen når vi er ferdige? Oppmøte kl 10.00 for vår del, vi er hund nr 28 til bedømming. Storm er eneste stabyhoun og eneste gruppe 7 hund. Åh, gleder meg til å titte og klemme på ham 1 Siter
Evelzz Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Skrevet 1. Februar 2013 Supert! Nå er vi jo først i ringen så kan vel bare tusle bort til nabohallen når vi er ferdige? Zero problemo! Vi er lett å spotte. En hyperstresset meg, en blondine med en dalmis, og Em Søteste (desverre absolutt ikke peneste ) springer´n i hooden! Siter
jaktlykke Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Skrevet 1. Februar 2013 Supert! Nå er vi jo først i ringen så kan vel bare tusle bort til nabohallen når vi er ferdige? Åh, gleder meg til å titte og klemme på ham Skal bli koselig å treffe deg igjen! Og Storm er en sjarmør så han kommer du helt sikkert til å like Siter
Synnikken Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Skrevet 1. Februar 2013 15 voksne mopser og 3 valper! Woohoo! Første gang i ch klasse på Hector 1 Siter
Anders Molstad Johnsen Skrevet 3. Februar 2013 Rapporter Skrevet 3. Februar 2013 Hei. Noen som har PM´n? Får bare opp info om utstllingen når jeg klikker på linken i mailen ikke oversikt over ringer? Anders Fant det når man leser alt Siter
Recommended Posts