HHC Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Skrevet 29. Desember 2012 Hvem skal? Første frist nærmer seg Jeg skal ta med begge gutta og muligens en tispe etter Aris, men litt skeptisk til plass i bil, lufting (mamma går ikke helt bra etter operasjonen enda) og ikke minst handling. Men tror det skal ordne seg Vi har da retrieverspesial i Fjellangerhallen på Lysekloster på lørdagen Siter
ipadda Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Skrevet 29. Desember 2012 Er det andre enn Ølen sin da? Jeg skal til Ølen. BV, Tasle & IQ skal stilles, muligens Tjalfe også Siter
Evelzz Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Skrevet 29. Desember 2012 Jeg kommer med Em, som skal debutere i ringen. Har også med en dalmis hannhund som står for championat 1 Siter
Synnikken Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Skrevet 29. Desember 2012 Hector skal stilles i Champion her Seff Kiri i valp også 1 Siter
jaktlykke Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Skrevet 29. Desember 2012 Storm debuterer i valpeklassen (han er 5 mnd da) på Ølenutstillingen 1 Siter
HHC Skrevet 30. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2012 Er det andre enn Ølen sin da? Jeg skal til Ølen. BV, Tasle & IQ skal stilles, muligens Tjalfe også Vet ikke hva andre klubber har, men vi har "alltid" hatt dobbel i alle fall Siter
Marthe Skrevet 30. Desember 2012 Rapporter Skrevet 30. Desember 2012 Er det andre enn Ølen sin da? Jeg skal til Ølen. BV, Tasle & IQ skal stilles, muligens Tjalfe også Den andre er jo da 3,5 time unna Ølen, utenfor Bergen Siter
Mollymor Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Skrevet 2. Januar 2013 Jeg stiller alle regner jeg med. Molly litt "på kjøtt og flesk" som vi sier, bare for treningens skyld, Jezzy stilles i valp 6-9 mnd på sin første utstilling, og Nico som junior for første gang (hans andre utstilling). Siter
Fjollebolle Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Kommer om pelsfeen bestemmer seg for å skjenke Jollen noen hårtuster snart Siter
HHC Skrevet 7. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Den andre er jo da 3,5 time unna Ølen, utenfor Bergen Er ikke det ganske "nærme" på vestlandet da? Trodde det Siter
Synnikken Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Er ikke det ganske "nærme" på vestlandet da? Trodde det *snip* skal dere være på ølenutst hele lørdagen? Fader. Glem det Siter
ipadda Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Har meldt på Tasle, IQ, Kajsa, Hunken & BV. Siter
Emilie Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Lillegutt er påmeldt Ølensutstillingen og Nordhordland sin utstilling (den 2. mars, mener jeg å huske). Siter
HHC Skrevet 7. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 *snip* skal dere være på ølenutst hele lørdagen? Fader. Glem det Forhåpentligvis ikke Har meldt på en datter av Aris også, ikke vært stilt siden NV-11, blir spennende Siter
HHC Skrevet 22. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Januar 2013 Noen som skal dit søndag med annen rase en retriever som vil la en ung, ivrig jente som ønsker å begynne med juniorhandling få prøve hunden deres? Hun trenger litt erfaring på å få prøve andre raser før hun skal gå konkurranse. Trenger ikke være mer enn 10 minutter Siter
Benedicte Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Skrevet 22. Januar 2013 Om noen skal innom Bergen på utstilling (fra østlandet) og vil ta med seg en Tia eller Cita så si ifra Siter
mokken Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Skrevet 22. Januar 2013 Om noen skal innom Bergen på utstilling (fra østlandet) og vil ta med seg en Tia eller Cita så si ifra Jeg skal fra Gardemoen til Bergen onsdag 13. feb om det hjelper Siter
Benedicte Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Skrevet 22. Januar 2013 Jeg skal fra Gardemoen til Bergen onsdag 13. feb om det hjelper Med fly eller bil? Siter
HHC Skrevet 22. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Januar 2013 Om noen skal innom Bergen på utstilling (fra østlandet) og vil ta med seg en Tia eller Cita så si ifra Kjører til og med gjennom Oslo, men tror begrensningen går på de 3 hundene vi allerede har i bil desverre :/ (Aris hadde nok verdsatt Tia sitt selskap, spørs om hun mener det samme ) Siter
Sasha&Kiara Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Skrevet 23. Januar 2013 Santos skal stilles. Eneste som blir stilt herifra. Siter
HHC Skrevet 27. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Januar 2013 Noen som skal dit søndag med annen rase en retriever som vil la en ung, ivrig jente som ønsker å begynne med juniorhandling få prøve hunden deres? Hun trenger litt erfaring på å få prøve andre raser før hun skal gå konkurranse. Trenger ikke være mer enn 10 minutter Ingen? Eventuelt i Bergen på lørdagen om noen reiser innom og titter (Fjellangerhallen) Siter
Evelzz Skrevet 27. Januar 2013 Rapporter Skrevet 27. Januar 2013 Noen som skal dit søndag med annen rase en retriever som vil la en ung, ivrig jente som ønsker å begynne med juniorhandling få prøve hunden deres? Hun trenger litt erfaring på å få prøve andre raser før hun skal gå konkurranse. Trenger ikke være mer enn 10 minutter Vi skal til Ølen, og har med dalmis og springer. Dalmisen er ikke helt glad i andre hunder og ganske sterk, men springeren er en engel som hun gjerne kan få prøve seg på Siter
HHC Skrevet 28. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Januar 2013 Vi skal til Ølen, og har med dalmis og springer. Dalmisen er ikke helt glad i andre hunder og ganske sterk, men springeren er en engel som hun gjerne kan få prøve seg på Åh, det hadde vært helt supert! Stacking rase er egentlig det jeg er ute etter - kan vi snakkes når pm'en kommer? Siter
Evelzz Skrevet 28. Januar 2013 Rapporter Skrevet 28. Januar 2013 Åh, det hadde vært helt supert! Stacking rase er egentlig det jeg er ute etter - kan vi snakkes når pm'en kommer? Null problem :-) Siter
Recommended Posts