Gå til innhold
Hundesonen.no

Valg av hjemmeside


Arielle
 Share

Recommended Posts

Vet ikke om jeg putter denne tråden rett plass nå, men hvis ikke så får noen flytte den :)

Det er på tide å få opp hjemmeside til hundene. Jeg vil ha en grei og oversiktlig side som er lett å finne frem på. En hovedside med flere undersider om hundene, meg osv. Vil også ha en blogg(kan gjerne ha bloggen en annen plass men bare link til bloggen). Jeg skal i fremtiden ha kull og det er greit å få opp en ok hjemmesiden allerede nå.

Men hva jeg skla velge? Hvor skal jeg lage denne siden og hvordan skal jeg best få det som jeg ønsker? Jeg må bare få sakt det at jeg er helt elendig på sånn som dette. Masse sånn kodegreier kan jeg ingenting om. Hvis noen her ikke kunne tenkt seg å hjelpe meg med å sette opp en hjemmeside som jeg enkelt kan redigere selv så er det også et alternativ. Jeg betaler gjerne for det men har desverre ikke råd til å legge mye penger ned i det.

Har en gang hatt en wordpress hjemmeside og det fungerte greit og jeg fikk til det med litt frustrasjon og utprøving.

Så kjære soniser hva skal jeg velge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lett valgt wordpress. Det er enkelt å vedlikeholde og kan gjøres til unike sider.

Erfaringen er at veldig fnacy innvikla sider ikke blir oppdatert nettopp pga de er innvikla.

Takk :)

Når enn ikke får sove så må enn jo gjøre noe så jeg begynte like så greit å lage ny hjemmeside hos wordpress :) Ser det er en tråd for hjem med wordpress så jeg får snike meg inn der når jeg blir stående fast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lett valgt wordpress. Det er enkelt å vedlikeholde og kan gjøres til unike sider.

Erfaringen er at veldig fnacy innvikla sider ikke blir oppdatert nettopp pga de er innvikla.

Takk :)

Når enn ikke får sove så må enn jo gjøre noe så jeg begynte like så greit å lage ny hjemmeside hos wordpress :) Ser det er en tråd for hjem med wordpress så jeg får snike meg inn der når jeg blir stående fast :)

Bare hyle ut om du trenger hjelp :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kupper og spør hva som er best av gratis-hjemmesider? For på WP bør man vel oppdatere for å slippe all reklamen, eller?

Om du installerer full versjon av wp på eget hjemme område osv så er det ingen reklame og full funksjonalitet. Er vel heller ingen reklame om du har wordpress hos wordpress folkene men du får ikke bruke plugins bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du installerer full versjon av wp på eget hjemme område osv så er det ingen reklame og full funksjonalitet. Er vel heller ingen reklame om du har wordpress hos wordpress folkene men du får ikke bruke plugins bare.

Dette merker jeg er over mitt newbie-nivå :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...