Nirm Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Aner ikke om jeg kan legge det her, eller egentlig burde lagt det i kjøp og salg... Men. Jeg skulle gjerne hatt hjelp til noen små mudi-figurer. Slike som JeanetteH har på hjemmesiden sin: Den størrelsen som de er i der, er veldig fin egentlig. Men jeg kan ikke tegne så bra på dataen. Og så trenger jeg i litt forskjellige farger da... Mudien har jo flere både godkjente og ikke-godkjente farger. Så er det noen snille soniser som vil hjelpe meg? Betaler gjerne for det også. Og det er ikke noe som må være ferdig veldig snart... Men utover 2013 engang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Om du har Photoshop eller annen litt "avansert" fotoredigerinsprogram. er det veldig enkelt å forandre fargen på de der altså Blåse opp, markere rundt, finne bøtta, finne farge og helle over "hunden" og vips har du annen farge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 25. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Nå har jeg ikke laget disse kelpiene, så da kan jeg faktisk ikke gjøre det. Det handler om copyright for min del, og jeg skal bruke det på en hjemmeside. Og jeg har ikke noen mudier å gjøre det med, fordi jeg får ikke bilder til å bli pene små nok rett og slett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Nå har jeg ikke laget disse kelpiene, så da kan jeg faktisk ikke gjøre det. Det handler om copyright for min del, og jeg skal bruke det på en hjemmeside. Og jeg har ikke noen mudier å gjøre det med, fordi jeg får ikke bilder til å bli pene små nok rett og slett... åååå slik å forstå, da hjelper jo ikke det jeg forklarte deg Var kanskje litt tidlig for brillene mine... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHH Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Om det er små iconer du er ute etter, så kan jeg sikkert hjelpe deg å lage. Trenger du flere typer, eller bare en i forskjellige farger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 25. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Det er små ja. Samme størrelse som den kelpien der. Trenger bare en type, men mange farger da. Mudien har jo "et par" farger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHH Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Undrer litt på hvordan det blir å lage merle bl.a., for de finnes i slike farger og, gjør de ikke? Send meg gjerne en oversikt på hva du er ute etter på pm så skal jeg sende deg et forslag. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts