Mardina Skrevet 31. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2012 Jeg får desverre ikke blitt med, siden jeg drar hjemover i morgen. Men jeg kommer tilbake til sommeren forhåpentligvis, så da kan man evt avtale noe da Godt nyttår! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Det går bra, vi kan kanskje ta en tur en annen gang? Ja, gjerne det! Fjotten hadde så absolutt blitt glad om han fikk gå mer tur med andre hunder En søndagstur et sted de kan løpe løs f.eks... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2013 Er det noen som vil på romjulstur i år? Har kanskje valp som kan være med, men hadde vært kjekt uansett! Får sitte i sekken på eventuelt lengre tur. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2013 Jeg er i Bergen i julen og er gjerne med på tur. Så lenge det er mulig å komme seg dit kollektivt, da jeg ikke har bil for tiden 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2013 Eg e meeeed !! Uten hund, men lengter etter en tur på en av Bergens 7 vakre fjell, så er med uansett!!!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 15. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2013 Gjerne @ du kan låne en av mine 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 15. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2013 Hadde vært kjekt å være med kan ikke gå så veldig langt med valpen, men kan være med et lite stykke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 15. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2013 Hadde vært kjekt å være med kan ikke gå så veldig langt med valpen, men kan være med et lite stykke Min eventuelle valp er bare 11 uker da, men jeg kommer til å ta med sekk som hun kan være i når hun blir trøtt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 15. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2013 Men hvor er det greit å gå? Hvor gikk dere i fjor? Og når passer det? Jeg jobber alle hverdager, utenom julaften, 1 og 2 juledag og 1. nyttårsdag. Så passer for meg best en helg. 28/29 desember for eksempel. Hva sier dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 15. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2013 Vi er med har fri og tilgang på bil hele romjulen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 15. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2013 Kan jeg også være med? :Grin: Bli uten hund, da Koda kan være ganske teit mot andre hannhunder og det er dumt hvis det skjer noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 Selvsagt kan du Maren! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 Jippi Når og hvor tenker dere å dra på tur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2013 Da er dessverre jeg og Ludvig blitt midlertidig østlendinger for et par uker, men TUR OVER NYTTÅR blir vi med på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2013 Jeg jobber 28-29, men det er tidlig. Så om vi går tur fra 14 tiden en gang, så kan jeg være med. Ellers har jeg fri 21,22,24,25 og 27, så en av de dagene hadde passet ypperlig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2013 Jeg jobber 28-29, men det er tidlig. Så om vi går tur fra 14 tiden en gang, så kan jeg være med. Ellers har jeg fri 21,22,24,25 og 27, så en av de dagene hadde passet ypperlig! Har fri 21/22, men henter valpen 20, så blir kanskje litt mye. Har fri 25 og 26, men begge dagene skal jeg i besøk :/ Etter 14:00, 28/29 er best for meg da Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2013 Passer nok best for meg 28/29 des. også Er det kommet noen forslag om hvor vi skal gå/møtes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2013 Passer nok best for meg 28/29 des. også Er det kommet noen forslag om hvor vi skal gå/møtes? Nei, bare jeg kan ta buss dit funker alt for meg Vet ikke hvor folk pleier gå? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2013 Tror det passer nesten uansett for meg og har tilgang på bil så opp til dere å bestemme tid og sted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2013 Jeg bor i Åsane i julen, så fint om det ikke er så veeeeldig langt unna. Må ta bussen uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Hvor er det fint å gå litt med løse valper/hunder hvor vi mest sannsynlig ikke treffer teite løshunder? Veldig lite bevandret i slike steder i Bergen. Har gått fjellene liksom, men ikke så mye annet snacks.. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CharlotteP Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Skal dere gå tur? Eller tenker dere hundepark et sted? Vi har en liten tass som også kanskje kunne tenke seg og være med! Men med mye familie blir det besøk så og si hele romjulen men en liten tur 28/29 kan vi prøve og få vært med på Vi får bare snu så vi rekker middags besøket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Hadde vært supert å finne et sted hvor hundene kunne løpt og lekt litt. Det vet jeg at min hund hadde satt pris på i hvert fall Men det må være mulig å komme seg dit kollektivt da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 26. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2013 Nå, noen som blir med på tur til helgen? Vi er i hvert fall klar Men det må i så fall bli i helgen, for jeg reiser hjem igjen på mandag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 26. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2013 Lørdag er jeg hjemme, reiser igjen på søndag men hvis det passer så er jeg gjerne med! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts