ipadda Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 Jeg er på jakt etter en fleecedress til Bella Vita. Jeg har bestillt to hurtta til henne nå, begge modellene, å begge er perfekt mtp lengde. Problemet er egentlig at BV er veldig kraftig i front, hun har ett massivt brystparti, så veldig mange dekken sitter ikke bra på henne. Så jeg trenger hjelp, er det noen som kjenner til en ok fleecedress som kan passe? Hurtta sine er begge prøvd, så de er ikke aktuelle, jeg kan heller ikke gå opp i stl fordi det går på passform i bakpart igjen... Jeg blir gal av denne bikkja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 jeg har sett fleecedress på hööks i butikken, men kunne ikke finne dem i nettbutikken nå. Vet ikke hvordan de er i passformen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts