Carro92 Skrevet 1. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2015 Spam i vei du! Synes det er så koselig når du legger ut bilder av hundene dine, du gjør så mye forskjellig med dem. For all del, spam i vei! Fine bilder av nydelige hunder, jeg føler meg ikke plaget hvertfall . Litt ot, men hva slags telt har du og er du fornøyd? hehe, så søte dere er Har Helsport Reinsfjell superlight, er utrolig fornøyd med den! Lett og tar liten plass i sekken, enkel å slå opp, helt kurrant plass til meg og hundene, får fint en person til inn å, men ikke den beste plassen med 2stk da såklart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2015 Er det flåtthalsbånd de har? Hvor har du evt kjøpt de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2015 Er det flåtthalsbånd de har? Hvor har du evt kjøpt de? Vi har hvertfall kjøpt på Ebay, har tilsvarende . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2015 Vi har hvertfall kjøpt på Ebay, har tilsvarende . Har du en link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2015 Har du en link? Har virkelig ikke aning hvilken av de det var, for det var samboer som ordnet det. Søk på "amber dog necklace" tror jeg! Da kommer det mange. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2015 Så kule hunder :-D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 3. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2015 Er det flåtthalsbånd de har? Hvor har du evt kjøpt de? på http://flatthalsband.com 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 5. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2015 På tide med litt spam igjen Har skjedd mye i det siste, Kiwi har deltatt i tunnelløp på et agility stevne, disk begge gangene, men men vi har også som vanlig vært på noen teltturer Anastasia har blitt bitt av hoggorm, men er nå friskmeldt igjen Teltkos <3 Sa noen mat?? Anastasia ble bitt av hoggorm på telttur, så her er ho hos dyrlegen å får drypp Fisketur er en del av hverdagen Tundra på forsiden av hundesport Tundra fant noen duer Tundra stooorkoser seg på tur Kiwi er stolt av sin nye kløv Kiwi sin debut i tunnelløp 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 5. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2015 Må legge til at Tundra er nå 6mnd, har blitt hele 55cm høy og veier 18kg 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2015 For en herlig gjeng! Mange gode turer på dere ser det ut som . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 14. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2015 Får så lyst på whippet hver gang jeg er innom tråden din Tundra er også kjempenydelig. Kunne tenke meg en sånn lang skogtur med teltovernatting. Turene deres ser så fine ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monstermunster Skrevet 14. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2015 Herlige bilder! Turene deres ser helt fantastiske ut og jeg må bare si at Tundra er meget vakker Sent fra min SM-G870F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 31. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2015 Tundra har en tendens til å dra på i utstillingsringen Sånn ser det ut når man venter på tur i ringen Anastasia å Kiwi derimot, foretrekker å ligge på fanget Krøka oppstilling, men jeg føler slike bilder alltid blir stress Resultatet etter en helg på Vålerbanen Tundra har vært å prøvd seg litt på duer, og det var først skumle, men kule greier. Men brått tok ho pent stand, og satte seg sjøl ned da den letta Litt skummelt, men kult, på en gang 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 20. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2015 og så litt mere spam Kjedelig å se på de andre trene, syns Tundra Trening på rapphøne Ser dere nøye, så ser dere rapphøna på vei opp Vi var på jaktprøvekurs å, ble noen slipp på rapphøner der å men de lå inni tette buskas de Tundra fant, så ble ikke så mye bilder der Kiwi har fått sitt siste store cert, så da begynner jakta på storcertet Ut på telttur 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 20. August 2015 Rapporter Share Skrevet 20. August 2015 Gratulerer med cert igjen! Hvor mye kløver whippetene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 20. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2015 Gratulerer med cert igjen! Hvor mye kløver whippetene? takk det er opp og ned, men pleier å fylle de opp med vannflasker sånn 1-2 dager i uka Men ellers kløver de hver overnattingstur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 20. August 2015 Rapporter Share Skrevet 20. August 2015 takk det er opp og ned, men pleier å fylle de opp med vannflasker sånn 1-2 dager i uka Men ellers kløver de hver overnattingstur Ja, tenkte på vekt først og fremst egentlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 20. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2015 Ja, tenkte på vekt først og fremst egentlig! oja, hehe, det er veldig opp og ned, men vannflaskene bruker jeg å variere på 1-4kg, men på tur så kan de komme opp til 3-4kg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 24. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Vi har vært på agilitystevne i helga, og jeg er drit fornøyd med alle 6 løpa til Anastasia, spesielt i denne varmen! Diska var min skyld! men vi fikk 1 feilfri runde i agility og fikk napp og 4 plass Kiwi debuterte, men var litt veeel overkant happy så diska seg sjæl med raptus men på søndagen gikk ho supert! diska kun fordi jeg glemte et hinder x) Disse filmene er kun fra lørdag, hadde ikke noen til å filme på søndagen, hvor jentene gikk noen myye bedre løp, og jeg hang mere med i svingene https://youtu.be/LqTIjdpj7rA en litt mere sliten Anastasia i agilityklassen, som også er litt for glad i felthindrene, og tråkka på bommen når ho ikke skulle dit https://youtu.be/-4QK7jwkCio Kiwi sin debut, gikk så som så litt vel happy og gal som vanlig men på søndag var det ingenting slikt, så virker som om ho har fått landa litt https://youtu.be/g8dfAVDa1Ug 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Hihihi herlige kiwi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Så flinke dere er! Og eeeelsker kiwi hun er så kuuuul <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 12. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2016 Long time no see Vi har hatt litt pause fra agilityen og generelt bare vanka rundt i skæven og kost oss.. Heller ikke vært noe flinke til å ta med kamera på tur gitt.. :/ men nytt år nye muligheter, så får vel prøve å ta det opp igjen vel Skal på agilitystevne nå 24Januar med whippsene, og Tundra har begynt å trene med aktivt agility ho også siden ho har runda året Men har kost oss mye i snøen i romjula da myye snø på enkelte punkter Tundra fant en tiur Gremlin Tundra har fått testa pulk for første gang Fineste jentene mine 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 20. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2016 Noen som syns det er konge atter vi har fått snø hjemme også nå! Men bare kjipt å ikke få fult utbytte av den siden jeg er sjuk 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 20. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2016 Så fine bilder av hundene dine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 23. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2016 Og da har vi starta agilitysesongen! Skulle vel strengt satt vært i sofan istedet pga jeg er sjuk, men shit au har en super vennine som kjørte meg, så da hev vi oss ut i det Anastasia diska i agilityklassen pga meg som bare surra, og da gjør ho det samma I hoppklassen hadde jeg ingen håp for Kiwi, da ho som kjent er litt vinglete og pyse Vi hadde en liten diskusjon ang hjulet, som ho mente var anderledes, og ergo ikke til å hoppes igjennom Anastasia klinka til med 9plass av 48 startende. 5 feil, og det fordi jeg ble hengenes såpass etter, så da tar ho ikke hinderet, og men det ble som vegring, så shit happens! Neste stevne er jeg forhåpentligvis frisk, og kan henge med bikkjene mine i banen! Happy whippet Slalomen har kommet seg noe sjukt i år den er brått kjempe kul syns ho Ufokusert bilde, men måtte bare ta den med da man ser hvor høyt over hinderne Kiwi er 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts