Carro92 Skrevet 18. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. August 2013 Herlige de er De brune og creme myndebånda dine er så fine, hvor er de fra? kjøpte de på sånn 90% salg på tam dikeveien, for et par år siden Så spennende farger på hundene, og så flotte bilder! Hva slags kamera/objektiv bruker du? Takk bruker Canon 7D, objektiv er litt forskjellig, men hovedsaklig Canon 70-200mm f/2,8 Misunnelig på dette bildet altså! Det er ingenting som en liten flokk med mynder Fineste som finnes! Også så fine halsbånd da! hihi, takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 18. August 2013 Rapporter Share Skrevet 18. August 2013 Takk bruker Canon 7D, objektiv er litt forskjellig, men hovedsaklig Canon 70-200mm f/2,8 Åh heldiggris, sikler på det men har ikke råd nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 2. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Skitten valp 2 gode venniner Viktig med mye tepper og dyner når man er på telttur Kiwi og Penny i parkonkurransen på whippetspesialen Anastasia syns utstilling er no herk 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 10. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2013 Benjamin og jeg har vært på runderingskurs Detta var morro Kiwi med sin vennine Penny Kiwi og Penny Kiwi er nå 6mnd Takk til Helle Elisabeth bildet 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 14. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2013 Anastasia har vært på agilitystevne igjen, men med lite trening så kan man ikke forvente noe. Men utrolig nok ble det bare krøll med slalomen, så det ble 19,03 feilpoeng og endte på 19plass av 39 stk. Så jeg er rimelig happy altså Målet mitt var jo å bare ikke få disk Dagen etter var det til Drammen for utstilling Kiwi ble BIR og BIG Kiwi skjønner ikke hvorfor jeg ble så glad Anastasia var også til pers og fikk rød, og 1 AKK Dyret kan jo ikke fordra utstillingsringen, så er godt fornøyd med dagen! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 14. September 2013 Rapporter Share Skrevet 14. September 2013 Så mange fine bilder Gratulerer med flott utstillingsresultat! Kjempe fine sløyfer da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 24. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. September 2013 Kiwi er litt søt da (etter min mening hvertfall ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 25. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 Kiwi og Penny løper om kapp Søtingene Kiwi er glad i filla Kiwi kler appsolutt ikke ståører som ho får innimellom 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 25. September 2013 Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 Aw, de koser seg så sykt sammen de to der 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 29. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. September 2013 Må skryte litt her å da Kiwi deltok på valpeshow i Askim igår, og ble BIR og BIG "Vakkert feminint uttrykk. Velplasserte ører og øyne. God skulder, noe fattig forbryst. Bra over- og underlinje, bra benstamme. Bra dybde i brystkasse. Velvinklet, runde fine linjer. Beveger seg lett og elegant fra alle sider. Trivelig temperament. Velvist " 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 24. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 På tide å oppdatere litt her kanksje De beste minnene er den du deler med andre, evt pinner ikke helt friske disse dyra Best buddies! …eller kanksje ikke xD 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 24. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 Ååå så mange fantastiske bilder du legger ut Skikkelig søte hunder du har! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mærra Skrevet 24. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 for en gjeng benjamin ser så herlig ut! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 24. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 Fineste pitbullrekene jo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 27. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2014 Fått filma litt på agilitytreninga vår som var på fredagen litt utrente her etter å ha hatt pause en stund.. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2014 Nydelige bilder! Ser ut som en herlig gjeng! Wippser er så fine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. April 2014 Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Herlighet for en nydelig gjeng! Også så morro at du bruker de til så mye forskjellig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 21. April 2014 Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Så mange fine bilder! Og mange fine hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 23. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. August 2014 Long time no see… Her har det igrunn skjedd ille mye siden sist. Jeg har tatt det tunge valget og gitt bort Benjamin til en veldig god vennine av meg, som han stortrives hos! Grunnen til atter han ble gitt bort, er pga han syns Kiwi lukta godt konstant, og det ble ille plagsomt for både meg, han og Kiwi. Og min gode vennine er jo helt forelska i Benjamin, så derfor var det han som dro.. Ellers så har vi storkost oss i sommer med masse overnattingsturer i skæven. Mine hardt arbeidende whippeter har sovet ute i både sludd og regn, og vært en tur i snøen i sommer (oppi jotunheimen). Sove i hengekøye er ille populært, ikke fullt så populært de gangene vi har våkna opp med klissbløt sovepose… Men tunge kløver bærer de, og de syns visst det er helt greit, for hver gang jeg finner fram kløvene for å pakke så blir de helt ville! Klatring i røft terreng, og virkelig fått kjenne på det å bli slitne (både 2 og 4 beinte!) Nå ser vi frem til 3 uker på Femunden i høst, hvor vi også skal ha med kano denne gangen, så blir sånn sett en mye slækkere tur Kiwi syns hengebroen var litt skummel 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 23. August 2014 Rapporter Share Skrevet 23. August 2014 Trist å høre at du har gitt bort Benjamin. Ellers må jeg si at det var kjempe flotte bilder av to herlige hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Kremt. *etterlyser bilder fra Femunden* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 24. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2014 Det kommer, må bare ta meg sjæl i nakken og få redigert og gått igjennom 800 bilder men her er noen bilder hvertfall som en start 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2014 Så fine bilder, spesielt fra kanoen(?) Så fint de hadde det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 29. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2014 Puh, da har jeg fått surra meg igjennom alle bilden, her kommer noen 2 stk som syns det begynner å blåse for mye i tillegg til yr Gutta jobber, mens Anastasia ligger borti venstre hjørnet og slækkærn Kommer sikkert flere bilder etterhvert som jeg får lagt ut på bloggen min (siden jeg kopierer derfra, og måtte dele opp bloggen i 2 deler, pga alt for mange bilder ) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 1. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2014 Noen flere bilder fra femunden Kiwi passer på maten En som vil inn i teltet Anastasia døde En liten tyv En koie vi fant som var åpen for alle 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts