Carro92 Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Da er det vel på tide å komme seg videre etter Tazman, så da blir det en ny tråd med pinnedyrene mine. Wippetix Anastasia - Er en whippet tispe, født 13.April 2011. Moren er: Siprex Chanel, og Faren: Dogcastle's Capten Morgan. Anastasia er offisielt målt til 45cm høy Wippetix Benjamin - Er en whippet hannhund, født 8.April 2012. Moren er Siprex Chanel, og Faren er: Dogcastle's Capten Morgan. Benjamin er offisielt målt til 48cm høy. Utzon's Heartbreaker Lady (Kiwi) - Er en whippet tispe, født 7.Mars 2013. Moren er: Utzon's Alice A Touch Of Love, og faren er: Barnesmore Tiger Orcid 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Søte de er Og de er forresten bittelitt i slekt med min søster sin whippet (winnie sin mor er dine sin oldemor - siprex siden), med fare for og høres noe nerdete ut 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 18. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Stilig! Virker som om det er veldig lett å ha whippeter som er i slekt på et vis her i Norge, så lenge de har noe Siprex-blod Kan jo legge inn flere bilder da, photobucket klikka for meg istad, så da fikk jeg ikke lagt inn flere, men nå kommer de Rådyret mitt 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Hoppende julehunder, he he he. Priceless:-D Fine hunder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 Så flotte de er! Liker de fargesprakende strikkegenserne deres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 21. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Takk Anastasia ble med på Nisseløp for klubben igår, og nå lurer jeg nesten på om vi skal prøve oss på agility til neste år, for ho tok helt av, første gang vi prøver bane med denne høyden her, og den lengste banen hittil Så ble litt kluss, og vi mista endel tid pga det, men vi kom på 13plass av 16 stk, så skal ikke klage, og jeg er ille fornøyd med Anastasia, jeg hadde det hvertfall veldig gøy (Låner bilder av Cilje http://denali.blogg.no ) Her skulle ho bli i ringen, mens jeg gikk en runde med sånne klosser på henda, og det skjønte ikke Anastasia bæret av , så mista litt tid der 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Fine bilder! Det er noen whippeter som egner seg godt til agility, særlig hopp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 28. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2012 Ja, lurer på om vi skal legge oss i hardtrening, og starte litt agility til neste år 2 stk som kosa seg på julaften Mongotryne Anastasia på tur med pulken Vært på aketur, med hundene som litt drahjelp Anastasia har fått kløv 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2012 Likte det første julenissehoppet! Passerte hinderet med gooood margin, kan man si;-) Bra timing med cameraet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2012 Ser ut som om de kosa seg Søøøøte hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 2. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Takk Smiiil 2 tålmodige pinnedyr på utstilling Sånn lå de under de verste smellene kl 00.00 på nyttårsaften nei.. Anastasia er ikke no særlig hyggelig... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Hahaha, morsomme bilder av fine Whippets :twitch: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 20. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Takk I bilen, klare for tur! Benjamin får ikke no mat hjemme, så han må spise lyng Skeptisk til suss altså! OMG! Jentelus! På tur med en husky og en dvergpinscher Noen som har det morro på aketur med en annen whippet Anastasia fikk sin første excellent, og debuterte i unghundklassen i Sandefjord igår 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Augustina Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 åå, de er så herlige Caroline! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Grattis med excellent! Hun er jo utrolig flott Synes det er utrolig kult at du bruker henne til litt trekkarbeid, er jo ikke akkurat det whippeten er mest kjent for Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Grattis med excellent! Hun er jo utrolig flott Synes det er utrolig kult at du bruker henne til litt trekkarbeid, er jo ikke akkurat det whippeten er mest kjent for Vi har kommet frem til at whippeter er strålende trekkhunder Skal ta noen bilder neste gang jeg snørekjører med Hermes. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Vi har kommet frem til at whippeter er strålende trekkhunder Skal ta noen bilder neste gang jeg snørekjører med Hermes. Så kult! Hadde vært skøy å prøvd det med min når hun gror mer til, har ikke snørekjørt noe hund siden gamlehunden til pappa ble pensjonist for 4-5 år siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Supre bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Du har to vakre pinner! Og grattis med Excellent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 3. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2013 Tusen takk Må oppdatere litt her da ser jeg Benjamin løper om kapp med sin kullsøster Anastasia syns Benjamin er litt teit 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 19. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2013 Skjer ikke så fryktelig mye her om dagen med hundene, sånn utenom det vanlige; skogsturer og aketurer osv vi venter bare på LC- og rundbane-sesongen vi Mulig fremtidig agilitystjerne? 2 tålmodige pinnedyr på utstilling 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 22. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2013 Finingene Gøy å se hvor fint Benjamin har utviklet seg Blitt veldig harmonisk og fin i kroppen nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 9. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 Takk, koslig å høre! Tester blodspor for første gang Noen som ble ganske happy over fangsten Hver sin stil Anastasia ligger ikke heeelt nede... men men, vi får trene mer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 15. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2013 Frisk? nei Hare hopp, hare hopp Benjamin, the indianer dog Benjamin er litt rar http://youtu.be/DNbcsVEdBnA 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2013 Så mange flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts